סטימצקי הטמיעה פתרונות אוויה בקמפוס החדש שלה

שולי הילל, מנהל טכנולוגיות סטימצקי: "בנינו את מערך התשתיות שלנו עם מענה לכל האתגרים העומדים בפנינו בשנים הקרובות: אבטחת מידע, קלות הקמת השירותים, המשכיות עסקית ואוטומציה של הרשת"

ספרים זה סטימצקי? גם נפילת האתר

בעקבות המעבר של משרדי סטימצקי לקמפוס חדש בראש העין, הטמיעה רשת חנויות הספרים פתרונות תקשורת של אוויה (AVAYA). הפרויקט ארך כחודש והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט, אותו ביצעו החברות EMIT ו-IBS, עמד על כ-600 אלף שקלים.  

במסגרת הפרויקט הוקמה בדטה סנטר שכבת חוות שרתים ומתגי משתמשים בתצורת Stack, המספקים מתח לרכיבי התקשורת השונים. סביבת הדטה סנטר שודרגה למתגים בעלי תמיכה של עד 40 ג'יגה ביט בתצורת Vist, המדמה שני מתגים למתג אחד וירטואלי. זאת, לטובת שרידות ויתירות הרשת ומימוש טכנולוגיית Fabtic Connect. מערכות התקשורת שהוטמעו משרתות כ-250 מעובדי המטה של החברה ואת אנשי הלוגיסטיקה של סטימצקי.

כמו כן מומשה טכנולוגית ECMP ב-Fabric Connect לאיזון עומסי תעבורה בין קווי ה-UPLINK. בנוסף, הוטמעה מרכזיית AVAYA IP OFFICE בגרסה 10. מדובר בפתרון הכולל טלפונים לעובדי הנהלת החברה והמטה וכן טלפונים בפריסה ארצית לכ-140 חנויות הרשת. כמו כן הוטמעה מערכת הקול סנטר AVAYA Call Bar מול מרכזיית הטלפונים, המאפשרת ניהול מוקד באמצעות סרגל נציג חכם, תצוגות בזמן אמת ודו"חות מערכת למנהלת המוקד.

שולי הילל, מנהל טכנולוגיות סטימצקי, אמר כי "תקשורת, אבטחת מידע וניהול רשת הם אבני היסוד בכל ארגון, ובמיוחד בפרויקט מעבר קמפוס והנהלת החברה. בפרויקט זה בחנו כיצד נבנה את מערך התשתיות שלנו ושאפנו לספק מענה לכל האתגרים העומדים בפנינו בשנים הקרובות, תוך מתן דגש על אבטחת מידע, קלות הקמת השירותים, המשכיות עסקית ואוטומציה של הרשת". הוא ציין כי "הפרויקט בוצע בלוח זמנים קצר ומאתגר לשביעת רצוננו המלאה. הטכנולוגיה בקמפוס סטימצקי היא מהמתקדמות ביותר בתעשייה".

אלי קנדל, CTO באוויה ישראל ציין כי "טכנולוגיות החברה מספקות גמישות מירבית, לצד יכולת הקמת Hyper Segmentation והמשכיות עסקית. היתרון של טכנולוגיית ה-Fabric connect הוא ביכולת לספק זמן התאוששות מהיר ביחס לקיים כיום אצל המתחרים. יתרון זה ללא ספק נותן ללקוחותינו יכולת למתן שירותי מחשוב ואחסון במקומות קריטיים ברשת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד

    עבדתי עם שולי הלל לפני כמה שנים, הוא תותח על! אין הרבה אנשים כמוהו בשוק שבאמת מבינים בטכנולוגיות, אני בטוח שזה הצליח הרבה בזכותו. כל הכבוד! חלום של כל מנהל טכנולוגיות להביא את אוויה לחברה שלו

אירועים קרובים