רשמית: ה-Galaxy S9 יושק ב-25 בפברואר

המכשיר החדש - ואחיו הגדול, ה-S9+ - יושקו בתערוכת הסלולר הגדולה MWC בברצלונה ● הם צפויים להיות דומים למדי למכשירי הדגל האחרונים של סמסונג – אבל עם מצלמה טובה הרבה יותר

ההזמנה לאירוע של סמסונג

יש תאריך: המכשירים החדשים מבית סמסונג (Samsung), ה-Galaxy S9 וה-+Galaxy S9, יושקו בדיוק בעוד חודש מהיום – ב-25 בפברואר.

כפי שקורה פעמים רבות בהשקות של מכשירים חדשים, סמסונג לא הודיעה על התאריך במפורש אבל שלחה רמז עבה בהזמנות שהוציאה לתקשורת לאירוע Samsung Unpacked, שהיא תקיים בברצלונה במהלך כנס הסלולר השנתי, MWC. איך? היא פשוט כללה בהזמנה, לצד שם האירוע, המיקום והתאריך שלו, את הספרה 9 – ובגדול.

לפי אינסוף דיווחים ברשת, מכשירי הדגל החדשים של החברה יהיו דומים מאוד בעיצובם לדגמים האחרונים. ההבדל הניכר היחיד יהיה בגב המכשיר, שבו מוקם חיישן טביעת האצבע במרכז, מתחת לעדשת המצלמה. מכשיר ה-+S9 צפוי לכלול מצלמה אחורית בעלת שתי עדשות, בעוד ה-S9 הקטן יותר יהיה בעל מצלמה עם עדשה אחת.

כפי שנראה בהזמנה, סמסונג עשתה כמה שינויים מהותיים בהיבט של איכות המצלמה ולפי הערכות, החברה אמורה לחשוף באירוע את המצלמות המרשימות ביותר אי פעם במכשיר סלולרי. תמונה שהודלפה אתמול (ד') מעלה כי המצלמה במכשירים החדשים תהיה בעלת איכות של 9 מגה-פיקסל, עם צמצם משתנה של f/1.5 ב-S9 ו-f/2.4 ב-+S9, כמו גם OIS ויכולת לצלם סרטוני וידיאו בהילוך איטי.

מעבר לכך, צפוי שדרוג ברכיבים הפנימיים, כמו דור חדש של מעבדי Snapdragon של קוואלקום (Qualcomm) ו-Exynos של סמסונג עצמה, לפי אזורי ההפצה – כפי שהיה במכשירי הדגל האחרונים של החברה. עוד לפי ההערכות, ה-+S9 יכיל 6 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM, בעוד שאחיו הקטן יותר יכיל 4 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM.

לנאמני סמסונג: החברה תשדר את האירוע בלייב באתר שלה – כאמור, ב-25 בפברואר בשעה 18:00 לפי שעון ברצלונה (19:00 שעון ישראל).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים