אפל מפעילה תוכנית החלפת סוללות למכשירי iPhone 5

בעלי חלק מהמכשירים שיוצרו בין ספטמבר 2012 לינואר 2013 יוכלו להחליף את הסוללות שלהם או לקבל החזר, אם כבר ביצעו החלפה כזו

מסב לאפל נחת. iPhone

אפל (Apple) החלה להפעיל תוכנית להחלפת הסוללה של iPhone 5 באחוז קטן של מכשירים כאלה בשוק, שביצועי הסוללה שלהם חלשים. לפי הודעת החברה, התוכנית החלה אתמול (א') לפעול בארצות הברית ובסין, וב-29 באוגוסט היא תחל לפעול במדינות נוספות.

החברה קבעה כי עלולות להיות בעיות בסוללה של אחוז קטן של מכשירי iPhone 5, שנמכרו בחודשים ספטמבר 2012 עד ינואר 2013, כמו חיי סוללה קצרים או צורך בטעינה לעתים קרובות. בעליהם של מכשירים אלה זכאים להחלפת סוללה בחינם.

לדברי החברה, מדובר רק "בטווח מוגבל של מכשירים מסדרה מסוימת". בעלי iPhone 5 יכולים לבדוק האם המכשיר שלהם זקוק להחלפת סוללה על ידי הזנת המספר הסידורי שלו באתר ייעודי שהקימה החברה. מי שהסוללה שלו פגומה זכאי להחלפה באמצעות ספק מורשה של אפל, חנויות קמעונאיות שמוכרות את מוצרי אפל או באמצעות התמיכה הטכנית של החברה.

בעלי המכשירים המדוברים שכבר החליפו סוללה ושילמו על כך יהיו זכאים לקבל את החזר העלות מאפל. לפי האתר, תוכנית ההחלפה תקפה למשך שנתיים מאז החלה מכירת המכשירים, או עד 1 במרץ 2015.

נוסף על תוכנית החלפת הסוללות, אפל הודיעה על תוכנית תיקון בחינם של מכשירי iPhone 5 שכפתור ההדלקה והכיבוי שלהם פגום.

לפי דיווחים, גם חלק קטן ממכשירי iPhone 5s מפגינים בעיות בביצועי הסוללה, אבל אפל החליטה לפעול מול בעליהם בצורה אישית ולא לפעול בצורה של תוכנית החלפה ציבורית.

מהיבואניות בישראל נמסר כי הן קיבלו מאפל הודעה בנושא והן עדיין לומדות אותה כדי להחליט כיצד להוציא את הדברים לפועל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים