סנדיסק תשתף פעולה עם יצרנית המעבדים Nvidia בפיתוח הדור הבא של הטאבלטים

כונני הפלאש iNAND Extreme של סנדיסק ישולבו בטאבלטים רבי עוצמה מהדור הבא, המבוססים על מעבד ה-Tegra 4 של Nvidia ● הכונן המובנה, שמפגין את טכנולוגיית ה-19 ננו-מטר של סנדיסק, מצויד בבקר המאפשר להעלות עמודי אינטרנט, לצלם ולהריץ יישומים מהר יותר - ולאחסן מידע באמינות גבוהה מבעבר

יצרנית כרטיסי הזיכרון סנדיסק (SanDisk) הודיעה עם פתיחתה של תערוכת הסלולר בברצלונה, MWC, על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית המעבדים Nvidia. במסגרתו, יתמוך כונן הפלאש iNAND Extreme של סנדיסק בטאבלטים רבי העוצמה, מהדור הבא, המבוססים על מעבד ה-Tegra 4 של Nvidia – מעבד המובייל המהיר ביותר כיום בשוק.

כונן ה-iNAND Extreme המובנה, שמפגין את טכנולוגיית ה-19 ננו-מטר של סנדיסק, מצויד בבקר המאפשר להעלות עמודי אינטרנט, לצלם ולהריץ יישומים מהר יותר – ולאחסן מידע באמינות גבוהה מבעבר. הכונן מהווה כיום את האופציה המועדפת לאחסון משובץ במגוון סמארטפונים וטאבלטים. "הכונן מגיע בקיבולות של 8 ג'יגה-בייט ועד 32 ג'יגה-בייט, ושילובו עם ה-Tegra 4 יאפשר תכנון מוצרים רבי עוצמה, דקים וניידים במיוחד, שיתרמו לחוויית המשתמש", ציין דן ענבר – סגן נשיא בכיר, מנהל חטיבת ה-OEM ומנכ"ל סנדיסק ישראל.

כונני הפלאש המשובצים מסדרת ה-iNAND Extreme, המיועדים למערכות ניידות המריצות מערכות הפעלה מתקדמות ויישומים זוללי משאבים, משולבים כבר כיום במוצריהן של שותפות נוספות של סנדיסק, בהן אינטל (Intel), קוואלקום (Qualcomm) וטקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments). הכוננים תומכים בחוויית הלקוח על ידי תגבור ביצועי העיבוד של המכשירים הניידים, ומספקים אחסון דיגיטלי אמין.

"מיליוני האפליקציות המורדות כיום בעולם מדי יום לסמארטפונים וטאבלטים הם חלק בלתי נפרד מסגנון החיים הדיגיטלי, שדורש יותר עוצמת מיחשוב, תגובות מהירות יותר ואמינות חסרת פשרות", אמר ענבר. "השילוב של פתרון האחסון שלנו עם מעבד ה-Tegra 4 הוא שילוב מנצח. סנדיסק ידועה בקשר החזק שיש לה עם יצרני הסמארטפונים והטאבלטים הגדולים בעולם, עם ספקי השבבים ומפתחי מערכות ההפעלה, כמו גם עם גופי התקנון. השילוב הנוכחי הוא עוד דוגמה חיה להובלה של הטכנולוגיה שלנו בזירה הגלובלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים