בפעם השלישית: סוני מבטלת השתתפותה בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה

תערוכת MWC אמורה להיפתח בברצלונה ב-28 בפברואר, וכרגע סוני היא הראשונה שמבטלת את השתתפותה

לא תשתתף בתערוכת הסלולר העולמית הקרובה בברצלונה

סוני אישרה בסוף השבוע, כי לא תשתתף באופן פיזי בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה זו השנה השלישית ברציפות.

התערוכה אמורה להתקיים השנה בתאריכים 28 בפברואר עד ה-3 במרס, תוך שילוב של תצוגות פיזיות ווירטואליות, וכרגע רשומות בה 1,500 מציגות, בהן לנובו, AWS, אנבידיה ואינטל.

סוני היא הראשונה להודיע על ביטול השתתפותה בתערוכה, ולמרות שלא סיפקה סיבה רשמית, סביר להניח שהביטול נובע מהתפרצות זן האומיקרון העולמית והתמשכות המגיפה, אבל לא רק – למעשה, סוני לא השתתפה בתערוכה מאז 2020, כאמור, ואולי גם קיבלה החלטה אסטרטגית ובעצם לא חתמה על חוזים לשטחי תצוגה לאירוע של 2022, כמו גם לאירוע המצומצם של 2021.

מארגני התערוכה, ארגון ה-GSMA, הגיבו להחלטה של סוני וציינו, כי זה אכן מאכזב, אבל "אנו מכבדים את ההחלטה העסקית האסטרטגית ומאחלים להם כל טוב".

על אף ההתפרצות העולמית, מארגני התערוכה אופטימיים לגבי קיומה הפיזי השנה, ופרסמו הצהרה שבה הם מודיעים כי ההכנות לאירוע נמשכות. "אנו ממוקדים בארגון אירוע חיוני לכל המשתתפים, בתמיכה של התעשייה ושל גורמים רשמיים מקומיים ועם תוכנית בריאות שתבטיח סביבה בטוחה, כמו בגירסת קיץ 2021. אנו מגיבים למידע המתפרסם ועורכים תוכניות בהתאם". למרות זאת, צפוי כי חברות נוספות יבטלו את השתתפותן אם ההתפרצות המחודשת לא תשכך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים