Galaxy Note חדש? – לא השנה; כן השנה – S Pen משולב בדגמים המתקפלים

נשיא סמסונג וראש חטיבת התקשורת הניידת, טי.אם רו, הודיע בבלוג רשמי של החברה שהשנה לא יושק דגם חדש של Galaxy Note, וכי החברה תמשיך לשלב את תכונותיו ביותר ויותר דגמים של Galaxy ● ומה בעתיד? עדיין לא ברור

האם יהיה להם יורש? מכשירי ה-Note 20 של סמסונג. מקור: יח"צ

בהמשך לאישור הרשמי של די.ג'יי קו, המנכ"ל המשותף של חטיבת ה-IT והתקשורת הניידת של סמסונג, במפגש בעלי המניות השנתי של החברה, שאולי לא היה נחרץ דיו, כעת יש אישור רשמי של החברה שאכן השנה לא יושק דגם חדש של ה-Galaxy Note.

נשיא החברה וראש חטיבת התקשורת הניידת, טי.אם רו, הודיע בבלוג רשמי של החברה, כי "במקום להציג Galaxy Note כעת, נמשיך להרחיב את השילוב של תכונותיו האהובות של ה-Note בעוד ועוד דגמים של Galaxy".

כמו ההצהרה של די.ג'יי קו במרץ האחרון, גם כאן ההודעה עמומה בהקשר לעתידו הכללי של הפאבלט, שזכה לאוהדים נאמנים, המצפים להשקתו מדי שנה – השנה לא… ובשנה אחרת? האם בכלל לא?

בתגובה לבקשת הבהרה מהתקשורת, מסרה החברה בהודעה – עמומה לא פחות באשר לעתיד, כי "לא נשיק מכשירי Galaxy Note ב-2021. במקום זאת, סמסונג מתכננת להמשיך להרחיב את חוויית ה-Note ולשלב רבות מתכונות הפרודוקטיביות והיצירתיות הפופולריות שלו, כולל ה-S Pen, לרוחב האקו-סיסטם של ה-Galaxy. נמסור פרטים נוספים על הפורטפוליו העתידי שלנו כאשר נהיה מוכנים לכך".

מההודעה ניתן להבין, כי החברה שוקלת לוותר את הדגם הזה ולהוציא אותו מהפורטפוליו שלה, אבל נראה שההחלטה הסופית עדיין לא התקבלה, או שהתקבלה ונשמרת בסוד כדי לא לאכזב את החובבים המושבעים שלו. בינתיים, התכונות הייחודיות שלו עוברות לדגמי הדגל של החברה ולדגמים החדשים שסמסונג מנסה לקדם ולהכניס למיינסטרים, כמו המכשירים המתקפלים – בתקווה שאוהדי ה-Note ימצאו בהם תחליף הולם למכשיר שאולי סיים את תפקידו בעולם הזה.

"אני מקווה שתצטרפו אלינו להשקה של משפחת ה-Galaxy Z הקרבה (צפויה ב-11 באוגוסט), עם כמה הפתעות על המתקפלים – כולל ה-S-Pen הראשון אי פעם שעוצב במיוחד למכשירים מתקפלים", ציין רו בבלוג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים