סקר: יותר משתמשי אנדרואיד מהגרים למכשירי אפל

16% מרוכשי האייפון החדש, XR, הם בעלי מכשירי אנדרואיד שהחליטו לעבור לאפל ● מדובר בגידול לעומת 11% בשנה שעברה

iPhone XR. צילום: רפאל פרננדז, מתוך ויקיפדיה

למרות הצפי להפחתה במספר המכשירים שתמכור, נראה שמכשיריה החדשים של אפל דווקא מושכים משתמשי אנדרואיד להגר אליה – כך מראה סקר שפורסם בסוף השבוע.

במשאל שערכה Consumer Intelligence Research Partners בקרב לקוחות אפל שרכשו iPhone לאחר שהחלה למכור את דגמי ה-XR בסוף אוקטובר, נמצא כי 16% מהם היו משתמשי אנדרואיד שהחליטו לעבור למכשיר החדש. 82% מהמשיבים אמרו כי שדרגו אליו ממכשיר אפל קודם שלהם.

הנתונים מראים כי אמנם, מרבית לקוחות אפל מגיעים מבסיס המשתמשים הקיים שלה, אבל חלקם היחסי של העוברים אליה מאנדרואיד התרחב השנה מ-11% אשתקד.

"אפל מיצבה את ה-XR כפונה למהגרים פוטנציאליים מאנדרואיד"

ייתכן כי העובדה שאפל השיקה השנה שלושה דגמי iPhone סייעה למשוך אליה יותר משתמשי אנדרואיד. מחירי הדגמים היקרים של אפל – החל מ-999 דולר והחל מ-1,099 דולר, מעמידים אותם בתחרות ישירה מול מכשירי הדגל של סמסונג – ה-Galaxy S9 וה-Galaxy Note 9. אבל במחיר התחלתי של 749 דולר, ה-iPhone XR של אפל הופך לתחרותי יותר גם מול מכשירי אנדרואיד מתחרים אחרים.

"נראה שה-iPhone XR אכן שירת את אפל כדי למשוך משתמשי אנדרואיד", ציין מייק לוין, בכיר בחברת המחקר. "כמובן, אפל לא מסבירה את אסטרטגיות ההשקות שלה, אבל בהתבסס על התמחור והתכונות, אנחנו יכולים להסיק שהיא מיצבה את ה-iPhone XR כמכשיר שפונה למהגרים פוטנציאליים מאנדרואיד".

עוד מראה הסקר שה-iPhone XR היווה 32% מסך מכירות המכשירים של אפל ב-30 הימים שלאחר השקתו, לעומת 35% שהשיגו ה-iPhone XS וה-iPhone XS Max ביחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים