קרוב רחוק: האם בקרוב מיקרוסופט תאפשר להתקין אפליקציות מרחוק?

הענקית עובדת על פיתוח יכולת דומה לזו שבחנות האפליקציות של גוגל ● כרגע התכונה הופצה באופן ניסיוני ומוגבל ונחשבת אטית במיוחד: 15 דקות להתקנה מרחוק

מיקרוסופט

כל מי שמשתמש בחנות האפליקציות של גוגל (Google), הלו היא Google Play, מכיר את האפשרות להתקין אפליקציות מרחוק. כשנכנסים לחנות באמצעות דפדפן בגלישה במחשב ניתן לראות שכפתור ההתקנה מוביל לרשימה בה ניתן לבחור את כל המכשירים שמקושרים לחשבון ולא משנה אם מדובר בטלפון, שעון או טאבלט – כל עוד האפליקציה מתאימה, היא ניתנת לשליחה מרחוק לצורך התקנה וזה ייקרה לאחר מספר דקות.

עכשיו גם במיקרוסופט (Microsoft) זה בדרך לקרות. החברה בוחנת החל מסוף השבוע תכונה שהיא מכנה Install on my Devices, כחלק מהגרסה המעודכנת של Microsoft Store. כמו במקרה של גוגל, גם בגרסה של מיקרוסופט ניתן יהיה להתקין אפליקציות מרחוק בכל מכשיר שמחובר לחשבון, ולא משנה בדיוק איך נכנסים לחנות. למעשה, לפי דיווחים ברשת, ניתן להשתמש באפשרות הזו גם אם נכנסים לחנות לאו דווקא דרך מכשיר עם Windows 10 כמערכת ההפעלה שלו.

נכון לעכשיו מדובר בתכונה שאינה זמינה לכולם וככל הנראה מיקרוסופט הפיצה אותה באופן מוגבל משהו כדי לבחון את ההשלכות. אחת מהן היא כנראה גם הזמן שלוקח לסיים את התהליך בהתקנה מוצלחת. בינתיים, לפי תיאורים ראשונים, זה לוקח קצת יותר זמן ממה שאפשר להגדיר כמקובל ונוח לשימוש – במקרים מסוימים עד רבע שעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים