יריבתה של אובר, Lyft, מתרחבת לקנדה

חברת שיתופי הנסיעות מסן פרנסיסקו טוענת שהיא רוצה לספק לתושבי טורונטו והסביבה חלופה למתחרה הגדולה שלה ● קנדה תהיה המדינה הראשונה מחוץ לארצות הברית שאליה מגיעה החברה

חברת ליפט

Lyft, היריבה העיקרית של אובר (Uber), תחל בקרוב להציע את שירותי שיתוף הנסיעות שלה לתושבי טורונטו והמילטון שבפרובינציית אונטריו שבקנדה. זו תהיה היציאה הראשונה של החברה אל מחוץ לתחומי ארצות הברית. במהלך זה מתחילה Lyft, ששוויה עומד על 11 מיליארד דולר, את ההתרחבות הבינלאומית שלה. החברה הודיעה כי שירותיה יושקו באזורים אלה בקנדה עד סוף השנה.

חברת הנסיעות, שמצויה באמצע סגירת סבב גיוס של מיליארד דולר מהענקית אלפבית (Alphabet), נמצאת השנה בצמיחה גבוהה ועברה לפעול בלפחות 100 ערים נוספות ברחבי ארצות הברית במהלך החודשים האחרונים.

"אנחנו קיימים כבר חמש שנים והתמקדנו עד עכשיו בארצות הברית. אנחנו מאוד מכוונים בהחלטתנו להשיק (את שירותינו – ג"פ) בטורונטו בתור השוק הבינלאומי הראשון שלנו", אמר ג'ון צימר, נשיא ומנכ"ל Lyft, בראיון שהעניק ל-The Star מטורונטו.

ערכים הפוכים מאלה של אובר

"אנחנו רואים את טורונטו כעיר ברמה עולמית, וסביר להניח שהיא תהפוך להיות אחד מחמשת השווקים המובילים שלנו. אנחנו מצפים שזה יקרה ורואים אותה כעיר שחולקת אתנו את הערכים שלנו: התמקדות באנשים המטפלים באנשים, התייחסות טובה לאנשים, התייחסות לאנשים בכבוד הדדי וקידום הכללה וגיוון. זה רגע גדול עבורנו", סיכם צימר, שרמז בדבריו לסטנדרטים של שירות וניהול שאמורים להיות כל מה שאובר לא השכילה לספק ללקוחותיה ולעובדיה עד כה.

Lyft מתכננת ללכת ראש בראש מול אובר גם בנושא אחר ולא פחות דרמטי – חתימת חוזים עם הנהגים המקומיים, כולל קבלתם של כמה שיעבדו עם שתי החברות. עוד מתכננת Lyft להקים מרכז מקומי שיציע הכשרה למי שרוצים להשתמש במכוניות האישיות שלהם בכדי להרוויח כסף מאספקת שירותי נסיעה. החברה פתחה במהלך השנה מרכזי הכשרה דומים ב-10 ערים ברחבי ארצות הברית.

השקת השירותים של Lyft באזור GTA (טורונטו וסביבותיה) מתוכננת לחודש הבא, ובמסגרתם יוצעו חמש אפשרויות: כלי רכב רגילים של עד ארבעה נוסעים; שירות פלוס, עם כלי רכב שיכולים לשאת עד שישה אנשים; שירות Premier, המציע מכוניות יוקרה; לוקס – שירות מכוניות פאר שחורות שיוסעו על ידי "נהגים בכירים"; ואת גרסת SUV של Lux.

החברה עדיין לא מוכנה להודיע על תעריפי הנסיעה והתשלום לנהגים או לספק פרטים על משרדיה בטורונטו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים