נייס
אבי רביבו יהיה סמנכ"ל הטכנולוגיות הגלובלי ומנכ"ל קנופי בישראל
החברה פיתחה פלטפורמה לטיפול אונקולוגי רציף ● רביבו: "אני נרגש להצטרף לקאנופי ולמשימה החשובה שלנו להצלת חיי מטופלי סרטן באמצעות טכנולוגיה חדשנית"
נייס פתחה את השנה עם עלייה בהכנסות וזינוק ברווח
החברה הציגה ברבעון הראשון גידול של 6% בהכנסות, כאשר פעילות הענן עלתה ב-12% ● הרווח הנקי צמח ב-22% ● נייס העלתה את התחזית השנתית שלה לרווח הנקי למניה
שי ליברמן מונה ליו"ר בית תוכנה שמשלב חרדים בהיי-טק
ליברמן, שמשמש גם כמנכ"ל קווליטסט ישראל באירופה, מונה ליו"ר רב-טק ● לדבריו, "שילוב חרדים בהיי-טק הוא משימה לאומית, שנותנת הזדמנות משמעותית עבורם ועבור המשק כולו"
2024 הייתה שנת ה-AI – גם בנאסד"ק
המניות של ענקיות הטק עלו השנה עליות ניכרות, בעיקר אלה שזיהו בזמן את ה-"התפוצצות" של תחום ה-AI ● גם בישראל נרשמו עליות, אם כי מתונות יותר ● סיכום השנה בהיי-טק מבחינה כלכלית
זו הייתה השנה שהייתה במניות ההיי-טק בבורסה
מדד טק עילית רשם בשנה האחרונה עלייה של 5.8% - נתון הנמוך בכחצי מהעליות במדדים המובילים בתל אביב ● וגם: המניה של איזו חברת היי-טק רשמה את העלייה הכי גדולה? ואיזו את הירידה הכי בולטת?
סקוט ראסל מסאפ מונה למנכ"ל נייס – במקום ברק עילם
ראסל, ששימש עד לאחרונה כמנהל ההכנסות הראשי של סאפ, ינהל את נייס הישראלית החל מ-1 בינואר ● עילם פורש מהחברה לאחר 25 שנים בה, מהן עשור כמנכ"ל
חרף התנגדות בעלי המניות: אושר מענק הפרישה של ברק עילם מנייס
דירקטוריון נייס אישר לתת למנכ"ל הפורש מענק של 50 אלף מניות חסומות של החברה בסך שווה ערך לכ-8.6 מיליון שקלים ● זאת, על אף שבעלי המניות דחו אותו באספה שלהם, שהתקיימה בשבוע שעבר




