אנרג'יקום

ג’ק בייקר, מנכ״ל אזור מזרח הים התיכון בשברון.

שברון משיקה בישראל את "שברון סטודיו" – תוכנית לתמיכה בסטארט-אפים בתחום האנרגיה

התוכנית מתמקדת בטכנולוגיות בשלבים מוקדמים בתחומי ה-AI לאנרגיה, אבטחת סייבר,  שימוש חוזר בפחמן, תשתיות אנרגיה, חום וחשמל, מימן ודלקים מתחדשים, פתרונות לכלכלה מעגלית ורובוטיקה

דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות.

רשות החדשנות תשקיע 40 מיליון ש' בקידום פיילוטים טכנולוגיים

אתרי הרצה יוקמו למשל ב-טבע ו-שיבא ויאפשרו התנסות בתנאי אמת בתחומי הבריאות, האנרגיה והערים החכמות, וקיצור הדרך לשוק העולמי ● בין, המנכ"ל: "זהו מנגנון קריטי בהפיכת חדשנות מרעיון לטכנולוגיה שעובדת בשטח"

אירועים קרובים