קוואלקום
וואווי ישראל משיקה נייד חדש מסדרת Ascend
הסמארטפון החדש מזכיר מאוד מבחינה חיצונית את ה-Ascend P7 שהושק בארץ ומכוון יותר לכיוון השוק הגבוה ● גודל המסך: 4.5 אינץ' מול 5 אינץ', ורזולוציה של 960x540 פיקסלים במקום רזולוציית HD מלאה של המכשיר היוקרתי יותר
קוואלקום מתחרה באינטל: נכנסת לשוק המעבדים לשרתים
המעבדים יהיו מבוססים על טכנולוגיה שהחברה תרכוש מ-ARM ● על פי ההערכות, השוק יגיע להכנסות של 15 מיליארד דולר ב-2020
קוואלקום: ההכנסות הרבעוניות עלו ב-3%; הרווח הנקי זינק ב-26%
החברה סיימה את הרבעון האחרון של השנה עם הכנסות בסך שבעה מיליארד דולר ורווח נקי של שני מיליארד ● בשנה הכספית כולה רשמה החברה מגמות דומות
קוואלקום קונה את CSR תמורת כ-2.5 מיליארד דולר
העסקה כוללת את מרכז הפיתוח הישראלי של הנרכשת בחיפה, בו מועסקים כ-200 עובדים ● המטרה של קוואלקום היא לפתח ערוצים חדשים בתחומי האינטרנט של הדברים ומערכות המידע הבידוריות לרכבים
קוואלקום שחררה ערכה ליצירת אפליקציות בעזרת LTE Broadcast
מדובר בפיתוח מוצרים עבור מכשירים התומכים בשבב ה-LTE של החברה, שמשולב במשפחת הערכות על שבב Snapdragon
ישראלי בכיר בקוואלקום "עבר את הכביש" לאינטל
אמיר פיינטוך, נשיא קוואלקום-את'רוס, מונה לסגן נשיא ומנהל קבוצת תכנון הפלטפורמות של אינטל ● פיינטוך נשכר, על פי החברה, בגלל "הניסיון הרב והרזומה המרשים שיש לו", בעיקר בתחום המערכות על שבב
קוואלקום רכשה את הסטארט-אפ הישראלי ווילוסיטי תמורת 400 מיליון דולר
החברה מפתחת ערכת שבבים לרשת אלחוטית לבתים ולמשרדים, שתשולב ב-SnapDragon 810 ● העסקה נסגרה בחודש מאי אולם פורסמה רק הלילה




