שירות MusicStation ישולב במחשבי HP שנמכרים באירופה

תוכנת MusicStation Desktop תותקן מראש ב-16 דגמי מחשבים מתוצרת HP שיימכרו בבריטניה, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד, אוסטריה, בלגיה, הולנד, שבדיה ושווייץ ● השירות, שמשווק על ידי HP בשיתוף פעולה עם חברת אומניפון, מעניק גישה בלתי מוגבלת ליותר מ-6.5 מיליון קטעים מוזיקליים מארבע חברות מוזיקה גדולות, בתמורה לדמי מנוי ● קטעים אלה מוצעים כקבצי WMA, עם הגנה על זכויות היוצרים

במסגרת שיתוף פעולה בין HP לחברת אומניפון (Omnifone), ישולב שירות המוזיקה הבריטי MusicStation במחשבי PC שנמכרים באירופה – כך הודיעה Omnifone אתמול (א').

שירות MusicStation מעניק גישה בלתי מוגבלת ליותר מ-6.5 מיליון קטעים מוזיקליים מארבע חברות מוזיקה גדולות. הקטעים המוזיקליים מוצעים כקבצי WMA, עם הגנה על זכויות היוצרים (DRM). המשתמשים רשאים להוריד את השירים למחשב ולהאזין להם גם ללא חיבור לאינטרנט. ההאזנה מתאפשרת רק כל עוד המנוי בתוקף.

תוכנת MusicStation Desktop תותקן מראש ב-16 דגמי מחשבים מתוצרת HP שיימכרו בבריטניה, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד, אוסטריה, בלגיה, הולנד, שבדיה ושווייץ. השירות יוצע בחינם למשך 14 ימים, ובפרק זמן זה יוכלו המשתמשים לרכוש מנוי במחיר של 9.99 יורו לחודש (או 8.99 ליש"ט לחודש בבריטניה).

זו אינה הפעם הראשונה שבה מפיצה HP שירות מוזיקה שמתחרה ב-iTunes של אפל (Apple). ב-2006 זנחה HP את iTunes והחלה להפיץ את שירות Rhapsody של RealNetworks במחשבי PC הנמכרים בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים