אפסון תשיק משקפי מציאות רבודה למטיסי רחפנים וצלמים

המשתמשים, המשוחררים להשתמש בידיהם בחופשיות, יכולים להתמודד בקלות עם משימות תיקון ותחזוקה של מכונות, כשעל מסך המשקפיים הם צופים בתיעוד וסרטונים רלוונטיים להליכי התיקון והתחזוקה - בזמן אמת

הידיים חופשיות. דגם Moverio BT-300 Si-OLED. אפסון. צילום: יח"צ

אפסון (Epson) תשיק משקפי מציאות רבודה מהדור החדש, המותאמים גם לשימוש של מטיסי רחפנים וצלמים. חברת ההדמיה תציג את הדור החדש של של משקפי Moverio בתערוכת Photokina שתיערך בגרמניה, ותדגים את יכולותיהם המשופרות.

דגם ה-BT-300 Si-OLED יכול לשמש מטיסי רחפנים וצלמים הודות לטכנולוגיית התצוגה הדיגיטלית המשופרת שלהם. מטיס הרחפן החובש את המשקפיים מקבל ממצלמת הרחפן תצפית ברורה ביותר, חדה ובטווח צבעים רחב, תוך שליטה מלאה על כלי הטיס.

במקביל, דגם ה-Moverio Pro BT-2000, הבנוי במיוחד למשימות מאתגרות, יודגם במגוון משימות תעשייתיות. המשקפיים החכמים מקרינים "שכבות" של תכנים דיגיטליים על גבי שדה הראייה האמיתי של החובש אותן, כך שהמציאות מתמזגת איתם בצורה מושלמת.

משקפי Moverio של אפסון. כי רחפנים זו לא מילה גסה. צילום: יח"צ

משקפי Moverio של אפסון. כי רחפנים זו לא מילה גסה. צילום: יח"צ

המשתמשים, המשוחררים להשתמש בידיהם בחופשיות, יכולים להתמודד בקלות עם משימות תיקון ותחזוקה של מכונות, כשעל מסך המשקפיים הם צופים בתיעוד וסרטונים רלוונטיים להליכי התיקון והתחזוקה – בזמן אמת. בתוך כך, אף יכולים לחלוק את מה שהם רואים בשטח עם מומחים הנמצאים באתרים מרוחקים ואף להסתייע בהם.

אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל

אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל

"המשקפיים התעשייתיים שלנו אידיאליים למגוון יישומים – מהדרכה ועד תעשייה כבדה", אמר אורן פליישר, מנכ״ל אפסון ישראל. "אפסון ממשיכה עם פיתוח קו מוצרי ה-Moverio ומתאימה אותו לדרישות המגיעות מהשטח".

"קהילת המפתחים שלנו (כולל הישראלית) גדלה בהתמדה וממשיכה ליצור יישומי מציאות רבודה לשוק הצרכני והארגוני. כך, לדוגמה, Moverio יכול לשדרג את חוויית המבקר במוזיאון בתמיכה בתכנים עשירים, סטודנטים יכולים ללמוד על תלת-מימד וגיימרים יכולים לקחת את המשחק לעולם שמסביב להם״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים