Siri מגיעה סוף סוף ל-Mac בסתיו הקרוב

הענקית מקופרטינו התמהמהה עם הכנסת העוזרת הקולית ל-Mac, מה שיצר ציפיות, טענות ותהיות ● אבל הציפייה עומדת להסתיים אוטוטו כש-Siri תתייצב גם לשירותם של לקוחות המחשבים הסבלניים

Siri. קיצורי הדרך אליה מסכנים משתמשים?

אפל (Apple) שמה את Siri, העוזרת האישית הקולית שלה, ב-iPhone, iPad,  Apple Watch, וב-Apple TV, אך לא ב-Mac. אפשר להניח כי בחברה חשבו שאנשים שידברו למחשבים שלהם ירגיזו את הסובבים אותם, אבל ל-OS X היו תכתיבי תכונות לזמן מה, וכעת מסתבר שאפל פשוט ערכה למעשה בדיקות להכנסת Siri ל-Mac במשך ארבע השנים האחרונות.

התכונה החדשה כמעט מוכנה, כך דיווח 9to5Mac אמש (ד'), ותוכרז בכנס המפתחים העולמי השנתי (Worldwide Developers Conference), כחלק מ-OS X 10.12 ביוני. הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה ל-Mac צפויה להשתחרר לציבור בסתיו הקרוב.

כיצד תעבוד Siri על Mac?

Siri תפעל בדומה לחיפוש Spotlight, בכך שהסמל שלה יוצב בשורת התפריט של המשתמש. לחיצה עליו תביא לקפיצת חלונית שקופה בפינה הימנית העליונה של המסך, עם אותם גלים צבעוניים שנראים על מסך ה-iPhone, המציינים כי Siri יכולה לשמוע את המשתמש מדבר. בשלב זה ניתן יהיה לומר "היי, Siri" ולקבל תגובה ללא לחיצה.

לא ברור בדיוק מדוע חיכתה אפל כל כך הרבה זמן עד הביאה את Siri ל-OS X, אבל על-פי 9to5Mac לחברה אולי לא היה רעיון טוב איך יכולה העוזרת האישית להיות שימושית בעבור משתמשי ה-Mac, או איך אמור להיראות הממשק על ה-Mac. בעיות אלו נפתרו, לפחות לפי הדיווחים. מכיוון שיש מי שהמתינו במשך שנים לרגע המכונן, נותר רק לקוות שאחרי כל הציפייה, הוספת Siri ל-OS X תתגלה כשימושית להפליא ולא כסתם תוספת חביבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים