דליפה: חלונות 8 תתמוך ב-128 סיביות?

עובד בכיר בקבוצת הפיתוח והמחקר של מיקרוסופט פרסם פרטים שחשפו בטעות, כי החברה מתכננת כבר בגרסת חלונות הבאה לעבור לארכיטקטורה העתידנית ● "רוברט מורגן עובד כדי לגרום ל-IA-128 לעבוד לאחור בתאימות בינארית מלאה עם הוראות ה-IA-64 הקיימות במדמה החומרה, כדי שיעבדו עם חלונות 8 ובוודאות עם חלונות 9", נכתב בבלוג שעוסק בחלונות 8

ההשקה הרשמית של חלונות 7 (Windows 7) עומדת להתרחש רק בעוד כשבועיים, אבל הרשת רוחשת וגועשת כבר היום בגלל הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה – חלונות 8 (Windows 8). פרטים שפרסם רוברט מורגן, עובד בכיר בקבוצת הפיתוח והמחקר של מיקרוסופט (Microsoft) בדיוקן שלו בשירות Linkedin, חשפו בטעות שמיקרוסופט מתכננת כבר בגרסת חלונות הבאה לעבור לשימוש ב-128 ביט. הבלוג Windows 8 News, ציטט מהדיוקן את הדברים הבאים: "רוברט מורגן עובד כדי לגרום ל-IA-128 לעבוד לאחור בתאימות בינארית מלאה עם הוראות ה-IA-64 הקיימות במדמה החומרה, כדי שיעבדו עם חלונות 8 ובוודאות עם חלונות 9".

הפרטים הללו גרמו מהומה לא קטנה. האתר Slash Gear, למשל, הוסיף כי מורגן כתב בדיוקן שלו שהוא עובד בתכנון אסטרטגיות עבור פרויקטים לטווח בינוני וארוך "כולל תאימות לארכיטקטורת 128 ביט עם הקרנל של חלונות 8 וחלונות 9 ויצירת קשר עם שותפים עיקריים כמו AMD, אינטל (Intel), יבמ (IBM) ו-HP בנושא".

הידיעות הראשונות על כך שבמיקרוסופט עובדים על פיתוח גרסת חלונות 8 כבר צצו באפריל השנה, כשמיקרוסופט פרסמה מודעות לבודקי תוכנה עבור חלונות 8. מאוחר יותר השנה דלפה לרשת תוכנית עסקית שאף הראתה שככל הנראה כבר ב-2012 תושק גרסת חלונות הבאה. אך עם כל זאת עד עתה היה ידוע שגם הגרסה הבאה של חלונות אמורה להשתמש לכל היותר ב-64 ביט, כך שההדלפה הזו בדיוקן של עובד מיקרוסופט הפתיעה רבים, אם לא את כולם.

בינתיים, בכל אופן, ובתגובה לפרסומים הרבים ברשת, הדיוקן של מורגן כבר הורד מ-Linkedin.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים