"השילוב בין HPE לג'וניפר – חלופה חזקה לסיסקו"

לדברי אנטוניו נרי, מנכ''ל HPE, "נבסס ארכיטקטורה מודרנית חדשה, עם הקניין הרוחני המשותף לנו ולג'וניפר"

אנטוניו נרי, מנכ"ל HPE.

"המניע מאחורי הרכישה שלנו את ג'וניפר הוא הרצון לבסס ארכיטקטורת IT מודרנית חדשה עם הקניין הרוחני המשותף שיש לרוכשת ולנרכשת. ברור שזו תהיה אלטרנטיבה חזקה לסיסקו", כך אמר אנטוניו נרי, מנכ"ל HPE.

נרי שוחח עם עיתונאים ומשקיעים מוול סטריט בסוף השבוע, בפעם הראשונה מאז הוכרזה לפני כחודשיים העסקה שבה HPE רכשה את ג'וניפר תמורת 14 מיליארד דולר. לדבריו, "המטרה שלנו היא להעמיק את החדירה שלנו בקמפוס הארגוני ובסניפים, עם מוצרי שתי החברות. בדאטה סנטרים נאחד את ההיצע שיש לנו, וניצור ארכיטקטורה מודרנית שתתבסס על AI. זו תנהל טוב יותר – את הקמפוס הארגוני, הסניפים והרשתות המאוחדות במרכז הנתונים".

"רכישת ג'וניפר", אמר הרוכש, "תיצור חדשנות בתחום הרשתות ותאיץ את אימוץ הפתרונות שלנו, עם חדשנות מבוססת AI". הוא הוסיף כי "ג'וניפר תביא להכפלת ההיקף של עסקי התקשורת שלנו, ותהיה בליבת החברה. זהו שוק המספק הזדמנות של 180 מיליארד דולר".

הבדלים בין רכישות

לפני כחצי שנה, סיסקו רכשה את ספלאנק תמורת 28 מיליארד דולר, כדי "להניע את הדור הבא של מערכות אבטחת מידע וזיהוי איומים עם AI". לפי נרי, יש הבדלים בין שתי ארכיטקטורות הרשתות. "איחוד הטכנולוגיות שלנו יביא לניהול כל ארכיטקטורת 'מהקצה ועד לענן', עם פתרון מבוסס בינה מלאכותית, ותחתיו כלל הטכנולוגיות שלנו – מניהול ותפעול התשתית ועד לאבטחת המידע", ציין נרי. "לסיסקו אין מקבילה ל-Slingshot. יש לה היצע חזק בדאטה סנטר, אבל אין להם מארג פתרונות מקושרים, המונעים על ידי בינה מלאכותית. יש בשוק רק שני פתרונות זמינים בתחום – זה שלנו ו-DGX של אנבידיה".

הוא הוסיף כי "נאחד את הרשתות וניצור ארכיטקטורת דאטה סנטר משולבת אחת, שתצמצם את הוצאות הארגונים ותפשט את ניהול התשתית החדשה, בגישה מבוססת AI. ספלאנק מבית סיסקו היא דבר שונה לחלוטין: הם משתמשים ב- AI לניהול מידע אודות אירועי אבטחת מידע – SIEM, אבל זה לא עוזר לארגונים להטמיע תשתיות לניהול סביבות גדולות אלה. פתרונות רשת שמונעים על ידי בינה מלאכותית יביאו לפשטות. כשיש סביבה מרובת עננים, צריך קישוריות מאובטחת – ונכונה. נביא ללקוחות הפחתת עלויות עם מיכון מבוסס AI. השותפים יוכלו להתמקד בהוספת שירותים".

"בשוק הרשתות", אמר נרי, "היו לנו שישה רבעונים של צמיחה שנעה בין 30% ל-40%. ברור שזה היה מומנטום עצום עבורנו. עם ג'וניפר נגדיל עוד יותר את נתח השוק שלנו. מאז 2019 אנחנו אומרים שנציע את הכול כשירות, עם חוויה מאוחדת – HPE GreenLake, והתקשורת היא אחד המרכיבים הגדולים בו. חווינו גידול שנתי של יותר מ-50% בתחום. כעת אנחנו משלבים את הטכנולוגיה של אקסיס סקיוריטי (סטארט-אפ ישראלי ש-HPE רכשה לפני שנה – י"ה), ובעתיד ניערך לקראת דור 5".

מה עם דל?

"יש הבדלים בין HPE לדל", ציין נרי. "אנחנו חווים צמיחה חזקה בשירותי הדאטה סנטר שלנו, יש לנו צבר הזמנות של מיליארדי דולרים בתחום, ויש לנו יתרון תחרותי מול דל בעולמות השירותים והרישות".

הוא אמר כי "הבינה המלאכותית ממשיכה להיות סופר חזקה בפעילות שלנו. רוב פעילותנו בתחום כיום היא בצד ניהול מחזור החיים וההדרכות. מעתה נתחיל לראות את השימוש בכלים להסקת מסקנות. נחווה עוד עלייה בשימוש בעוד פתרונות שלנו לתחום ה-AI, לעולמות הרישות, הקישוריות, תשתיות, האחסון ושירותי ענן היברידיים – עם AI לאורך כל מחזור החיים. אנחנו חווים 'התפוצצות' בתחום הבינה המלאכותית, כי היא תוביל את הנתונים למשאב המחשוב הנכון. ויש לנו את משאבי המחשוב הנכונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים