האם עיכוב מצד שארפ במשלוחי מסכים ל-iPhone הבא יגרום לבעיות אספקה?

שארפ, אחת משלוש הספקיות העיקריות של אפל למסכי גביש נוזלי, היתה אמורה להתחיל את אספקת המסכים כבר בסוף אוגוסט, אך הייצור ההמוני עוכב, בחלקו בשל קשיי ייצור ● מוקדם יותר השנה התעכבה שארפ גם במשלוחי מסכים המיועדים ל-iPad החדש של אפל, אך נראה שזה לא גרם למחסור באספקתם של הטאבלטים

שארפ (Sharp) עדיין לא החלה בייצור המוני של מסכים עבור אפל (Apple), המיועדים לגרסת ה-iPhone החדשה – כך טוענים גורמים המעורים בנושא, שאף תוהים האם לאפל יש די רכיבים שיענו על הביקוש לסמארטפון החדש.

העיכוב בייצור ההמוני של המסכים ל-iPhone החדש נגרם מקשיי ייצור של שארפ. גורמים שונים מביעים ספקות באשר להשפעה שתהיה לכך על אספקת ה-iPhone החדש, שהשקתו צפויה בקרוב.

שארפ היא אחת משלוש הספקיות עיקריות של אפל למסכי גביש נוזלי. התאגיד היפני היה אמור להתחיל את אספקת מסכי ה-iPhone כבר בסוף אוגוסט, סיפרו הגורמים, אך הייצור ההמוני עוכב, בחלקו בשל קשיי ייצור. עדיין לא ברור מתי תוכל החברה להתחיל לספק את מסכי ה-LCD. שתי הספקיות האחרות – Japan Display היפנית ו-LG הדרום קוריאנית, כבר החלו במשלוחי המסכים לאפל, כך על פי אותם המקורות. בשבוע שעבר אף סיפר מנהל חטיבת המסכים של LG, כי החברה כבר החלה בייצור המוני של מסכי LDC תוך-סלולריים.

ביולי האחרון התגלה, כי ה-iPhone החדש יכיל מסך LCD תוך-סלולרי – טכנולוגיה חדשה המאפשרת מסך דק יותר של מכשירי הסמארטפון על ידי כך שהיא משלבת את חיישני המגע בתוך ה-LCD, ובכך מייתרת את הצורך בשכבת מסך מגע נפרדת. אך לדברי אותם גורמים, ייצור המוני של מסכים כאלה קשה יותר מייצור של מסכי LDC קונוונציונליים.

מוקדם יותר השנה התעכבה שארפ גם במשלוחי מסכים המיועדים ל-iPad החדש של אפל, אך נראה שזה לא גרם למחסור באספקתם של הטאבלטים. השמועות האחרונות גורסות, כי אפל צפויה לערוך אירוע של חשיפת מוצרים חדשים בשבוע הבא, ב-12 בספטמבר, שבו תשיק את ה-iPhone 5 החדש שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים