בפעם הראשונה: מיקרוסופט מציעה תמיכה בתשתית כשירות בענן הציבורי שלה

החברה שחררה סקירות של שירותים חדשים אותם היא עומדת לצרף בקרוב ל-Windows Azure, מערכת ההפעלה שלה לענן ● המשתמשים יוכלו להרחיב רשתות וירטואליות פרטיות גם לענן באופן מאובטח ולהעביר כוננים וירטואליים לענן - ובחזרה לסביבת העבודה ● בנוסף, מיקרוסופט הודיעה על הרחבת הזמינות של Azore ללקוחות ב-48 מדינות חדשות, כאשר בכוונתה להשלים עד סוף החודש את ההפצה של מערכת ההפעלה ל-89 מדינות ב-19 שפות

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה השבוע סקירות של שירותים חדשים אותם היא עומדת לצרף בקרוב ל-Windows Azure, מערכת ההפעלה שלה למיחשוב ענן. עדכונים אלה יאפשרו למשתמשי Azure בפעם הראשונה לספק שירותי תשתית כשירות (IaaS). זאת, בזכות היכולת להרחיב רשתות וירטואליות פרטיות (VPN) גם לענן באופן מאובטח ובזכות היכולת להעביר כוננים וירטואליים לענן. במקרה הצורך, המשתמשים יוכלו להעביר את אותם כוננים בחזרה לסביבת העבודה המותקנת בחברה. מיקרוסופט טוענת בנוסף שבאמצעות חיבורי ה-VPN המאובטחים ניתן להגדיל את תכולת מרכזי הנתונים על ידי שימוש בענן ציבורי.

בין השירותים החדשים מונה החברה את היכולת לבנות יישומים שיכולים לפעול בסביבת הענן, בסביבה הקניינית או לשאוב את הנתונים שלהם משני העולמות במקביל, לטובת לקוח הקצה. עם השירותים החדשים תומכת Azure ביותר מערכות הפעלה, כולל לינוקס (Linux), וביותר שפות תכנות, עבורן שיחררה החברה ספריות מיוחדות שיאפשרו למתכנתים לנצלן כדי ליצור יישומים במהירות רבה יחסית.

במיקרוסופט טוענים שהיכולות החדשות הללו מחזקות את הענן ההיברידי, שמאפשר לכל חברה לעבור בקצב שלה לענן, ובשילוב מערכות שמתאים לה – בין ענן לבין התקנות מקומיות.

שירות חדש נוסף שמציעה החברה הוא פורטל ניהולי משופר שמציע יכולות חזקות לפריסה וניהול של יישומים בענן. הפורטל מאפשר לקחת פיקוד גם משורת הפקודה. כמו כן, יוצעו תמיכה חלקה ומוגברת בהתאמת גודל של יישומים ושימוש ב-VHD סטנדרטיים כדי להעבירם לענן לצורך הגדלת נפח השימוש.

בנוסף, מיקרוסופט הודיעה על הרחבת הזמינות של Azore ללקוחות ב-48 מדינות חדשות. כוונתה של הענקית מרדמונד היא להשלים את ההפצה של מערכת ההפעלה עד סוף החודש הנוכחי, בסך הכול ל-89 מדינות ב-19 שפות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים