מיליון משתמשים חדשים הצטרפו למיי-ספייס בחודש האחרון

נראה שמזלה של הרשת החברתית השתפר באחרונה ומדי יום מצטרפים אליה 40 אלף משתמשים חדשים ● בחברה מייחסים את קצב ההרשמה המהיר להשקת נגן המוזיקה החדש שלה, אולם ייתכן שהוא נובע גם מהפופולריות הגואה שצובר יישום הפייסבוק של מיי-ספייס

האם ייתכן שמזלה של הרשת החברתית מיי-ספייס (MySpace) השתנה באחרונה? לא מכבר פורסם שהזמר והשחקן ג'סטין טימברלייק השקיע בחברה, לאחר מכן פורסם שהיא חתמה על הסכם עם פנסוניק (Panasonic) לשיתוף פעולה במיזם MySpace TV וכעת מדווחים ברשת החברתית שבחודש האחרון נוספו אליה מיליון משתמשים חדשים – קצב שמייצג 40 אלף משתמשים חדשים ליום.

בחברה ממצבים את מיי-ספייס כרשת חברתית שמתמחה במוזיקה ומייחסים את קצב ההרשמה המהיר להשקה של הנגן MySpace Music Player. "הנתונים מצביעים על תנופה מחודשת ועל שינוי דרמטי", אמר טים ונדרהוק, מנכ"ל מיי-ספייס. לדבריו, "ההצטרפות של מיליון חברים חדשים היא הוכחה נוספת לנכונות הגישה שלנו".

במיי-ספייס טוענים לקטלוג הגדול בעולם של מוזיקה בחינם, עם 42 מיליון שירים. זאת, בהשוואה ל- 15 מיליון שירים בשירות Sportify ול-800 אלף שירים בשירות Pandora. הנגן החדש תומך בשירים ללא הגבלה או בהאזנה לפי דרישה, הוא כולל מנגנון המלצות ומשתלב בפייסבוק (Facebook).

עם זאת, ייתכן בהחלט שיש לייחס את הזינוק במספר המצטרפים החדשים למיי-ספייס גם ליישום הפייסבוק שלה. מספר המשתמשים הפעילים ביישום עלה מ-900 אלף בחודש באמצע ינואר ל-1.6 מיליון כיום.

חברת מיי-ספייס נרכשה ביוני האחרון תמורת 35 מיליון דולרים על ידי חברת Specific Media. מדובר בסכום נמוך בהרבה מ-580 מיליון הדולרים ששילם עבורה רופרט מרדוק, בעלי ניוז קורפ (News Corp), ב-2005. הבעלים החדשים הבהירו שבכוונתם להתמקד במוזיקה יותר מאשר ביכולות חברתיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים