יובל בן-זאב יפרוש מתפקידו כמנכ"ל אוטופונט בתחילת 2012

טרם ידועה זהות מחליפו של בן-זאב באוטופנט ● לאנשים ומחשבים נודע, כי בן-זאב בוחן בימים אלה מספר הצעות במגזר העסקי והפרטי - הן מסטארט-אפים והן מארגונים גדולים

יובל בן-זאב, מנכ"ל אוטופונט בחמש השנים האחרונות, יפרוש מתפקידו בתחילת 2012 – כך נודע לאנשים ומחשבים. טרם ידועה זהות מחליפו של בן-זאב באוטופנט.

אוטופונט הפכה בשנים האחרונות לשחקנית משמעותית בתחום הפקת הפלט הבנקאי, לאחר שהיתה ידועה עד כה בעיקר כספקית פתרונות למדפסות מתוצרת HP. הצלחת הפעילות החדשה, שהתאפיינה בעבודה לפי פלט מותאם לקוח, מיוחסת בין היתר לבן-זאב, שידוע כמי שיצר קשרי אמון עם המנמ"רים בתחום הבנקאי. בתחילת השנה פיצלה אוטופונט את פעילותה לשניים: יחידת ה-Freeform מפתחת ומשווקת את התוכנה הארגונית, ויחידת ה-APS משווקת פתרונות הדפסה. בן-זאב הנהיג את חטיבת ה-Freeform, ותרם לביצוע מהלכים מיתוגים וחשיפת יכולותיה של החטיבה לארגוני האנטרפרייז השונים.

יובל בן-זאב החל את דרכו בענף ה-IT הישראלי בתחילת שנות התשעים, כסמנכ"ל המכירות של SCP. הוא פעל להפיכתה של החברה למשווק מצטיין של מוצרי Candle בישראל והיה שותף לבנייתה של פרסייס כספין-אוף של SCP, עוד בטרם נמכרה לקבוצת אמן. לקראת סוף העשור שינה בן-זאב כיוון והקים את הסטארט-אפ ברייטקום – שהיה מהראשונים להמציא את סטנדרט הבלוטות'. החברה גייסה בהובלת בן-זאב קרוב ל-30 מליון דולרים ונמכרה ב-2003 לפלקסטרוניקס. לאחר תקופה נוספת בה שימש כמנכ"ל יחידה עסקית בפלקסטרוניקס, מונה בן-זאב למנכ"ל אוטופונט.

טרם ברור לאן יפנה בן-זאב, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא בוחן בימים אלה מספר הצעות במגזר העסקי והפרטי – הן מסטארט-אפים והן מארגונים גדולים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים