דבש ערכה פרויקט איחסון ו-וירטואליזציה ב-UMI בהיקף של יותר מחצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הטמיעה דבש ב-UMI מערך איחסון P4500 של HP, הקימה תשתית ענן פרטי והעבירה את שרתי הארגון לעבודה בסביבה הווירטואלית ● כמו כן, הוא כלל העברת סביבה של כ-25 שרתים פיזיים, לא הומוגניים, לתשתית וירטואלית המבוססת על טכנולוגיית vSphere5 של VMware

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של דבש פתרונות חכמים השלימה פרויקט איחסון ו-וירטואליזציה ב-UMI. הפרויקט, שארך שישה שבועות, הסתיים באחרונה והיקפו הכספי עמד על יותר מחצי מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הטמיעה דבש ב-UMI מערך איחסון P4500 של HP, הקימה תשתית ענן פרטי והעבירה את שרתי הארגון לעבודה בסביבה הווירטואלית. מערך ה-IT ב-UMI משרת 800 משתמשים במשרדי החברה וברחבי הארץ.

כמו כן, כלל הפרויקט העברת סביבה של כ-25 שרתים פיזיים, לא הומוגניים (סביבה שבה כל שרת נתן מענה למשימות בודדות), לתשתית וירטואלית המבוססת על טכנולוגיית vSphere5 של VMware.

המניע לפרויקט היה הרצון של UMI לתת מענה לצרכים הנובעים מהגידול שלה, כיום ובעתיד, לייעל ולפשט את ניהול מערך ה-IT, לשפר את שרידות המערכות ולאפשר גמישות במתן פתרונות לצרכים המשתנים. הפרויקט יאפשר ל-UMI להמשיך ולגדול ללא צורך בביצוע שינויים מהותיים במערך ה-IT, עם יכולת להקים שרתים חדשים ללא תוספת של חומרה או עלות של רישוי תוכנה. בנוסף, החברה תוכל לנהל את כל שרתי הארגון מנקודה אחת, גם מרחוק.

UMI (ר"ת Umiversal Motors Israel) היא אחת מיבואניות הרכב הגדולות בישראל. החברה מייבאת, משווקת ונותנת שרות לדגמי איסוזו (Isuzu), שברולט (Chevrolet), ביואיק (Biuic) וקדילאק (Cadillac). הנהלת החברה, המוסך המרכזי ואולם התצוגה שלה נמצאים בראשון לציון, המרכז הלוגיסטי בחבל מודיעין ומרכז ההכנה והמסירה – בפארק ראם. כמו כן, יש לה 21 מרכזי שירות ו-62 מוסכים מורשים ברחבי הארץ.

שמוליק זמיר, מנמ"ר UMI, אמר ש-"הצמיחה בפעילות החברה מתבטאת בגידול המחייב מענה זמין, מהיר ואיכותי לכל הגורמים, טכנולוגית ופונקציונאלית. כיום, כל התהליכים מתבצעים בצורה ממוחשבת ועלינו לשדרג אותם תוך שילוב כלים חדשים שיגדילו את המכירות, יקצרו תהליכים וייעלו את העבודה. ל-IT ב-UMI יש השפעה מכריעה על קידום היעדים העסקיים, וזו הייתה מטרת הפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים