דרור גליס, NGSoft: "היעד בעולם הנייד – סינכרון בין כל מסכי המשתמשים"

"המיחשוב הנייד הוא עובדה קיימת, וחברות לא שואלות מדוע להיכנס לתחום, אלא בוחנות כיצד להיכנס אליו", אמר גליס, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה ● לדבריו, יש שלוש חברות מובילות בעולם הנייד - אפל, גוגל ומיקרוסופט, "ומי שלא מבין זאת עלול להיעלם מהמפה"

"עולם המיחשוב הנייד הוא כבר עובדה קיימת. חברות לא שואלות מדוע להיכנס לתחום, אלא בוחנות כיצד להיכנס אליו. אחד האתגרים שבפניהם ניצבים ארגונים הוא כיצד להעביר את המידע, באופן מסונכרן, בין מסכי המשתמש השונים", כך אמר דרור גליס, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-NGSoft.

גליס היה בין הדוברים בכנס Mobility 2011. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (א') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-700 איש, מפתחים ולקוחות בתחום המיחשוב הנייד הארגוני. מנחה המליאה המרכזית היה פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים.

לדברי גליס, כלי העבודה הקיימים בשוק לא תמיד תומכים בעולם הסלולרי "ולכן, נדרשים פתרונות אשר משנעים את המידע בין כל פלטפורמות המיחשוב". הוא ציין, כי קיימים כמה אתגרים הניצבים לפתחו של עולם המיחשוב הנייד, ביניהם "סנכרון בין כל המסכים של העובד הארגוני, המצוי לעתים בבית, לפעמים הוא עובר למחשב הנייד ואז הוא נכנס למשרד. יש לוודא שכל המסכים יהיו זמינים, ולאחר מכן – שיהיה שיתוף ביניהם".

"הרעיון הוא שהמשתמשים יוכלו לחוות את חוויית השיתופיות והעברת המידע, כולל מידע גרפי, בין כל המסכים, כאשר המעבר בין המסכים הוא חלק וידידותי", אמר גליס. הוא הציג פתרון פיתוח ארגוני משולב לתחום יישומי המובייל והדיגיטל, אותו כינה "פתרון שלושת המסכים". פתרון זה כולל פיתוח יישומים משולב לעולמות ה-ווב, המובייל והטלוויזיה.

"שירות אמיתי ומקיף לניהול באמצעות הטכנולוגיות החדשות, ובראשם המיחשוב הנייד, חייב לכלול בתוכו את כל העולמות הדיגיטליים והטכנולוגיות המובילות, ולא רק יישום אחד או מסך אחד עבור המובייל", אמר גליס.

הוא ציין, כי שלוש שחקניות ימשיכו להוביל את תחום היישומים לעולם הנייד: אפל (Apple), גוגל (Google) ומיקרוסופט (Microsoft). "הן אלה שקובעות איך ייכתבו הדברים, איך הם ייראו ועל אילו מכשירים הם יפעלו, ומי שלא מבין זאת עלול להיעלם מהמפה". לדבריו, "המצב הזה לא הולך להשתנות בקרוב: כל השלוש מסתכלות אחת על רעותה, ולכן יש יישומי אנדרואיד (Android) ו-iPhone שמאוד דומים לחלונות פון (Windows Phone). מי שמבין שזה המצב, יוכל לעשות דברים מדהימים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים