2Bnet תטמיע פתרונות טלפוניית IP של סיסקו בחברת הזרע ג'נטיקס; ההיקף: מאות אלפי דולרים

במסגרת הפרויקט יותקנו בחברה פתרונות הכוללים מתג שדרה ומערכת IPT עבור 400 שלוחות וציוד אלחוטי ● מוצרי סיסקו החליפו את מתגי נורטל שהיו קיימים בחברה קודם לכן ● שחר ביתן, מנהל תשתיות המיחשוב בהזרע ג'נטיקס: "השינוי התבקש לאור ההתפתחות הטכנולוגית של מרכזיות ה-IP"

2Bnet תטמיע פתרונות טלפוניה מבוססת IP של סיסקו (Cisco) בחברת הזרע ג'נטיקס. במסגרת הפרויקט יותקנו בחברה פתרונות הכוללים מתג שדרה ומערכת IPT עבור 400 שלוחות וציוד אלחוטי. היקפו של הפרויקט, שהחל לפני כשלושה חודשים וצפוי להסתיים במהלך אוקטובר, נאמד במאות אלפי דולרים.

מוצרי סיסקו החליפו מתגי נורטל – מתג שדרה וקצוות. כמו כן הוחלפה מרכזיית PBX בפתרון unified Communication של סיסקו. בנוסף, כהשלמה לפתרון המוביליטי, נמכרו מוצרי wireless ו-controller של סיסקו.

שחר ביתן, מנהל תשתיות המיחשוב בהזרע ג'נטיקס, אמר כי "השינוי התבקש לאור ההתפתחות הטכנולוגית של מרכזיות ה-IP. בנוסף לפריסת טלפוניית IP בארץ ובעולם, הפרויקט יאפשר שליטה מרכזית על כל מערכות התקשורת: מרכזייה, רשת אלחוטית וכלל ציוד התקשורת – ממקום אחד".

לדברי ליאור גולדגרבר, סמנכ"ל שותפים עסקיים ומגזר מסחרי בסיסקו, "פתרון הארכיטקטורות של סיסקו נועד לענות על צורכי לקוחות לגמישות ויעילות תפעולית תוך העלאת הפרודוקטיביות של הארגון ומתן אפשרות לצמיחה עתידית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים