גוגל: ניצולת האנרגיה של שירות ג'י-מייל חסכונית יותר

על פי החישובים של גוגל, בעסק קטן צורך כל משתמש בדואר אלקטרוני 8 ואט, בעסק בסדר גודל בינוני עומדת הצריכה על 1.8 ואט למשתמש, בחברה גדולה על 0.54 ואט למשתמש ובגוגל עומדת הצריכה על 0.22 ואט למשתמש ● חשבונות החשמל נחשבים לאחד מסעיפי ההוצאה הגדולים ביותר בחברות שמספקות שירותי ענן, וגוגל הציבה לעצמה כמטרה להגיע למאזן פחמן נייטרלי, ולהוביל בשימוש בטכנולוגיות ירוקות

פריצה גדולה. ג'י-מייל

גוגל (Google) פרסמה תוצאות מחקר שבמסגרתו הושוותה צריכת האנרגיה כאשר משתמשים בשרתי דואר מקומיים, מול צריכת האנרגיה של שירותי ג'י-מייל (Gmail) אותם מפעילה גוגל. התוצאה: חברות גדולות משיגות ניצולת אנרגיה טובה מזו של עסקים קטנים, אך ניצולת האנרגיה של שירות ג'י-מייל יעילה אף מזו של חברות גדולות שמפעילות שרתי דואר משלהן – בשיעור של עד 80%.

"שירותי הענן מתארחים במרכזי נתונים בעלי ניצולת גבוהה במיוחד, תוך שימוש בציוד חומרה ותוכנות שתוכננו במיוחד עבור שירותים אלה – תנאים שעסקים קטנים בדרך כלל לא יכולים ליהנות מהם בעצמם", כתב דייוויד ג'ייקובוביץ', מנהל תוכנית בגוגל, בהודעה שפורסמה בבלוג של החברה.

על פי החישובים של גוגל, בעסק קטן צורך כל משתמש בדואר אלקטרוני 8 ואט, בעוד שבעסק בסדר גודל בינוני עומדת הצריכה על 1.8 ואט למשתמש ובחברה גדולה על 0.54 ואט למשתמש. בגוגל עומדת הצריכה על 0.22 ואט למשתמש.

חשבונות החשמל נחשבים לאחד מסעיפי ההוצאה הגדולים ביותר בחברות שמספקות שירותי ענן, וגוגל הציבה לעצמה כמטרה להגיע למאזן פחמן נייטרלי, ולהוביל בשימוש בטכנולוגיות ירוקות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים