מתחרה חדש בשוק השיחות הבינלאומיות: היל"ת – החברה הישראלית לתקשורת

החברה, שקיבלה היום רישיון ממשרד התקשורת, תתחיל לספק שירותי שיחות בינלאומית יוצאות מישראל ושיחות מחו"ל לארץ תוך חודשים ספורים ● יורם שכטר, מנכ"ל החברה החדשה, אמר לאנשים ומחשבים, כי החברה הוקמה לאחר שנערכו מחקרי שוק, שהראו כי המחירים בישראל עדיין גבוהים יחסית למדינות בעולם

שר התקשורת, משה כחלון, העניק היום (ג') להיל"ת – החברה הישראלית לתקשורת, רשיון כללי למתן שירותי טלפון בינלאומיים (מפעיל בינלאומי).

היל"ת, חברה חדשה בתחום התקשורת, מצטרפת לחמשת המפעילים הבינלאומיים הקיימים. החברה מצויה בשליטת משפחת שכטר – בעלת קבוצת חברות הפעילות בתחומי הנדל"ן ומחזיקה במותג המסחרי בשם הלו.

יורם שכטר, מנכ"ל החברה החדשה, אמר לאנשים ומחשבים, כי החברה הוקמה לאחר שנערכו מחקרי שוק, שהראו כי המחירים בישראל עדיין גבוהים יחסית למדינות בעולם. עם הקמת החברה גויסו לשורותיה 30 עובדים, ולהערכתו היא צפויה להתרחב ל-100 עובדים. החברה נמצאת כרגע בשלבי הסיום של הקמת מתחמה בפארק אפק בראש העין, וכבר ערכה הסכמים עם חברות בחו"ל ורכשה טכנולוגיות ומכשירים לאספקת השירותים.

לדברי שכטר, היל"ת תתחיל לספק שירותי שיחות בינלאומית יוצאות מישראל ושיחות מחו"ל לארץ תוך חודשים ספורים. הוא ציין, כי החברה תציע חבילות פשוטות, שהמחיר הממוצע לדקה בהן יהיה זול משמעותית מהמחיר הקיים בישראל והדגיש, כי המטרה היא להעניק איכות גבוהה בהרבה מזו הקיימת בשוק.

מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, אמר, כי "הסרת חסמי מעבר בין חברות התקשורת, כמו ביטול קנסות היציאה, מביאה לכניסת חברות נוספות ותגבור התחרות. התוצאה: שיפור במצב הצרכנים, ברמת השירות, ובהוזלת מחירים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים