ServiceWise הטמיעה CRM של Salesforce ב-Pageonce; ההיקף: עשרות אלפי שקלים

ניסים טפירו, סמנכ"ל מחקר ופיתוח ב-Pageonce, אמר כי "המערכת שהטמיעה עבורנו ServiceWise מאפשרת למוקד שירות הלקוחות שלנו לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר" ● לדבריו, "ממשק ה-Console הקיים במערכת מאפשר לעקוב בבת אחת אחר מספר רב של פניות, לדרגן לפי חומרה, סדר עדיפות ועוד. לכל אלה ערך מוסף גבוה מאד עבורנו"

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, העוסקת במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה-CRM ומייצגת את Salesforce.com בישראל, הטמיעה מערכת CRM של Salesforce בחברת התוכנה Pageonce מכפר-סבא, המפתחת תוכנה לניהול החשבונות והתשלומים הביתיים. היקפה הכספי של העסקה מסתכם בעשרות אלפי שקלים.

ניסים טפירו, סמנכ"ל מחקר ופיתוח בחברת Pageonce, אמר כי "אנו מקבלים מאות פניות חדשות מדי יום. העומס רב ואנו מחויבים לנהל את הפניות באופן יעיל ומספק. המערכת שהטמיעה עבורנו ServiceWise מאפשרת למוקד שירות הלקוחות שלנו לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר. ממשק ה-Console הקיים במערכת מאפשר לעקוב בבת אחת אחר מספר רב של פניות, לדרגן לפי חומרה, סדר עדיפות ועוד. לכל אלה ערך מוסף גבוה מאד עבורנו".

לדברי בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, "מוקד השירות מנוהל באמצעות מערכת חוקים אשר ניתנת לשינוי והתאמה בקלות ובלא שתידרש מעורבות מפתחים או מיישמים בכירים. יש לכך חשיבות גבוהה עבור חברה דוגמת Pageonce, אשר מגדילה את מספר המשתמשים שלה בהיקפים גבוהים תוך זמן קצר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים