ביקוז תעביר את מערכות האינטרנט של אוויס מול לקוחותיה לענן של מיקרוסופט; ההיקף: מאות אלפי ש'

במסגרת השלב הראשון של הפרויקט אוחסנה המדיה הפרסומית בשטח איחסון המהווה חלק מפלטפורמת Azure ● לחברה פעילות פרסומית ושיווקית רחבת היקף באינטרנט, הכוללת באנרים, מיני-סייטים, סרטונים ופרסומות, במגוון פורמטים

ביקוז (Because) הישראלית תעביר את מערכות האינטרנט של אוויס (Avis) מול לקוחותיה ל-Windows Azure – פלטפורמת הענן של מיקרוסופט (Microsoft) – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט יחל בעוד כמה שבועות ויימשך במהלך 2011. היקפו הכספי לא פורסם, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

השלב הראשון של הפרויקט החל לפני ארבעה חודשים והסתיים באחרונה. אוויס משתמשת במסגרתו בענן של הענקית מרדמונד כתשתית לפרויקט איחסון המדיה הפרסומית שלה ולשליפה של הפרסומות בהתאם לצורך.

תחומי התמחותה של ביקוז הם אפיון, פיתוח והטמעה של מערכות ארגוניות מורכבות ויישומים מבוזרים המבוססים על טכנולוגיות מיקרוסופט. אוויס ישראל, הזכיין הישראלי של חברת ההשכרה הבינלאומית, היא בעלת צי של כ-31 אלף כלי רכב. לחברה פעילות פרסומית ושיווקית רחבת היקף באינטרנט, הכוללת באנרים, מיני-סייטים, סרטונים ופרסומות, במגוון פורמטים. הפרסומות מועלות במקומות שונים ברשת, בהתאם לקמפיינים של החברה.

במסגרת השלב הראשון של הפרויקט, שעלותו מוערכת בעשרות אלפי שקלים, אוחסנה המדיה הפרסומית בשטח איחסון המהווה חלק מפלטפורמת Azure. הגישה לפרסומות מתבצעת הן מהאתר של אוויס והן מאתרים אחרים שבהם החברה מנהלת קמפיינים פרסומיים.

לדברי גיל שגיב, מנהל השיווק של אוויס ישראל, "הקמפיינים הפרסומיים שלנו באינטרנט גורמים בדרך כלל לתגובות רבות מהגולשים, הקלקות וצפייה במסר הפרסומי. כאשר עולה קמפיין לאוויר נוצר עומס של גולשים שמנסים לצפות בפרסומת בו זמנית. לפיכך, נדרשים שרתים חזקים ורוחב פס גדול, כדי למנוע שיבושים בצפייה בפרסומות ולאפשר למספר רב ככל האפשר של גולשים לראות את הפרסומות. השימוש בענן מאפשר לנו לבצע זאת בעלויות נמוכות".

גיא יובל-בהרב, מנכ"ל ביקוז, ציין ש-"במסגרת הפרויקט ביצענו התאמות שונות של המערכות המאפשרות גישה לפריטי המדיה הפרסומית המאוחסנים בענן. מגוון שירותים נוספים באוויס יוכלו לעלות לסביבת הענן ובכך לחסוך עוד בעלויות ולשפר את רמת השירות".

שמוליק גולדשטיין, מנהל תחום פלטפורמת Windows Azure במיקרוסופט ישראל, אמר, כי "השימוש ביכולות האיחסון הביא לחסכון ניכר בהוצאות של אוויס, שכן אלה עומדות על כעשירית מעלות האיחסון במערכת הישנה. במקביל, שופרו רמות הזמינות, השרידות וההגנה על המידע העסקי". הוא הוסיף, כי "המידע, השירותים העסקיים והשרתים הווירטואליים מנוהלים באופן אוטומטי על ידי הפלטפורמה ובכך מסייעים בקיצור משך זמן הפיתוח הנדרש להעלאת מהדורה חדשה, כמו גם הזמן הנדרש לתחזוקת וניהול המערכת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים