דו"ח של אופרה: בני גילאי 18-27 גולשים באינטרנט בטלפון הנייד יותר מאשר במחשבים

90% מבני הגילאים הללו במדינות כמו אינדונזיה, דרום אפריקה וניגריה מעדיפים לגלוש מהמכשיר הסלולרי ולא ממחשבים, נייחים וניידים כאחד - מגלה דו"ח שפרסמה החברה ● עוד עולה מהנתונים, כי במדינות בעלי שיעור חדירה גבוה של טלפונים חכמים - יותר משתמשים במחשבים לצורך גלישה ● בנוסף, 90% מהאמריקנים משתמשים בנייד כדי להעלות תמונות לרשת, ו-83% מהגרמנים, הסינים והווייטנאמים שולחים בו הודעת SMS עם הזמנה לדייט

רוב האנשים בשכבת הגיל שנחשבת כבוגרים הצעירים – גילאי 18-27 – גולשים באינטרנט בטלפון הנייד שלהם יותר מאשר במחשבים ניידים ונייחים כאחד – כך עולה מדו"ח שפרסמה אופרה (Opera) השבוע. הדו"ח מבוסס על סקר שנערך בקרב 300 אלף משתמשי Opera Mini, דפדפן האינטרנט הפופולרי יחסית של החברה בקרב משתמשי הטלפונים החכמים למיניהם.

הדו"ח בדק בחודשים האחרונים את היבטי השימוש של המשתמשים השונים, בחתכי גיל שונים, בטלפונים החכמים שלהם בגלישה באינטרנט. כך, למשל, הופתעו עורכי הסקר לגלות שדווקא במדינות שבהן אחוז החדירה של טלפונים חכמים עם אמצעי גלישה גבוה יש יותר משתמשים במחשבים ניידים ונייחים כדי לגלוש באינטרנט. מדובר במדינות כמו ארצות הברית, גרמניה, ברזיל ופולין. בצד השני של הסקאלה, במדינות מסוימות ענו 90% מהנשאלים שהם מעדיפים לגלוש באמצעות המכשירים הניידים. הנתון הזה בלט במיוחד באינדונזיה, דרום אפריקה וניגריה – מדינות שבהן אחוז החדירה של טלפונים חכמים יחסית נמוך.

הדו"ח גם בדק מה עושה דור ה-Y עם הטלפונים שלו. מהפרטים שנאספו עולה ש-90% האמריקנים בני הגילאים הללו משתמשים בטלפונים כדי להעלות תמונות לרשת; בגרמניה,סין ו-ווייטנאם, לא פחות מ-83% שלחו הודעת SMS כדי לבקש ממישהו לצאת עמו לדייט; 53% מבני דור ה-Y בארצות הברית ו-57% מאלה הסינים אף פעם לא קראו עיתון מנייר, או שהם קוראים כזה באופן נדיר למדי; רק 49% מהמשתמשים בדרום אפריקה הרגישו שלא בנוח לשתף את המידע האישי שלהם ברשת, וזו הייתה המדינה המובילה בתחום.

ניתן לקרוא את הדו"ח המלא כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים