הגירה או הקמה של ERP בענן – כיצד עושים את הבחירה הנכונה?

רפי הופמן, מנהל חטיבת סאפ ב-נס, מספר על השאלות שמנהלים טכנולוגיים ומקבלי החלטות בארגונים שואלים אותו בנושא, ועל הפתרונות - או, אם תרצו, התשובות להן

רפי הופמן, מנהל חטיבת סאפ ב-נס.

"ארגונים בכל גודל ומגזר פעילות מבצעים כיום את המעבר לעולם טכנולוגי חדש. אם בעבר, האון-פרמיס שלט ב-IT, הרי שכעת ארגונים נעים לעבר הענן. הענן הפך למשהו הכרחי, כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שאותה ארגונים עוברים. המהלך מקבל תאוצה נוספת בישראל, עם פתיחת אזורי הענן המקומיים של ענקיות הענן הבינלאומיות – מה שרלוונטי במיוחד לארגונים שהרגולציה מחייבת אותם לעשות את זה, כגון מגזרי הביטחון והבנקאות", כך אמר רפי הופמן, מנהל חטיבת סאפ ב-נס (Ness).

לדברי הופמן, "את המפגשים המקצועיים שלי אני עורך לא רק עם המנמ"רים.ות, אלא גם עם מנהלים.ות ומקבלי.ות החלטות שלא באים.ות מה-IT, אלא מהצד העסקי ושיש להם.ן עניין שקשור בעיקר למערכת ה-ERP הארגונית. במפגשים אלה עולות כמה שאלות: האם נכון לעבור כעת מאון-פרמיס לענן? אם כן, מהם התועלות והיתרונות הטמונים במהלך הזה? מהי הבשורה ומהי הבחירה הנכונה במעבר לענן?. לטעמי, בענן הרבה יותר קל לצרוך חדשנות, לא להיתקע עם יישומים בני שנים רבות. סביבות הענן מאובטחת יותר, כי הן נבנו מראש באופן זה, ולא טלאי על טלאי, כמו באון-פרמיס. בנוסף, הענן עונה למחסור בכוח האדם בענף".

טרנספורמציה עסקית מהירה ובטוחה לשירותי סאפ

"נס", אמר, "מיישמת פתרונות של סאפ יותר משני עשורים. היא צברה מומחיות בפתרונות אלה, שמאפשרים לה לספק מענה מלא לכלל צרכי הארגון – החל מייעוץ וליווי, דרך יישום ופיתוח של מערכות ארגוניות, יכולות אנליטיקה מתקדמות ופתרונות ליבה לתעשיות שונות, ועד לתהליכי הטמעה והדרכה של פתרונות אלה בקרב המשתמשים. כך, אנחנו מלווים את לקוחותינו במסע הטרנספורמציה העסקית שלהם לשירותי סאפ בצורה מהירה ובטוחה, תוך התאמת השפה העסקית של הארגון ללקוחותיו".

"לפני יותר משנתיים היינו בין הראשונים בישראל לקבל את הסמכת Rise with SAP, ומאז העלינו לאוויר את הפתרון בחברת ההיי-טק הצומחת ננו דיימנשן", ציין הופמן.

שירותי Rise with SAP הם שירותי ענן שמבוססים על פתרון ה-ERP של SAP S/4HANA. הם מאפשרים ללקוח הארגוני לבצע עסקה אחת, שכוללת רישוי, תשתיות, שדרוגים ותחזוקה, אבטחה וכלי ניתוח בענן. כמו כן, הם מאפשרים לבצע תהליך טרנספורמציה דיגיטלית מוכלל עבור ארגונים, בתנאים ובזמן המתאים להם. השירותים הללו מביאים למעבר חלק, מהיר ומשתלם לענן של יישומי ניהול הארגון, תוך הפחתת מורכבות ואספקת גמישות מרבית, כשהתחזוקה, השדרוגים והשירות המנוהל לתשתיות ה-IT מאוגדים תחת חוזה אחד.

"הודות לידע הטכנולוגי המקצועי והניהולי שרכשנו בעקבות ההסמכה, אנחנו מציגים ומציעים ללקוחות ניסיון מוכח לביצוע פרויקטים מורכבים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ולהוביל תהליכים ונהלי עבודה עדכניים", הוסיף הופמן.

הפרויקט בננו דיימנשן

הופמן פירט על הפרויקט שהזכיר להטמעת מערכת ERP של סאפ בענן בננו דיימנשן – יצרנית מערכות ייצור תלת ממד משולבות AI ולמידת מכונה. "במסגרת הפרויקט, אנשי החטיבה בראשותי ערכו את ההתאמות להקמת השירות על גבי פלטפורמת הענן Azure של מיקרוסופט", אמר. "המערכת מהווה פלטפורמה להתפתחות וצמיחת החברה, כולל שלוחותיה בעולם, ותומכת בניהול תהליכים פנימיים, כמו גם בעבודה מול לקוחות קצה".

"זו הבשורה בענן", הסביר. "העבודה באופן זה מגלמת חדשנות טכנולוגית, תוך פתיחות וגמישות בעבודה, הענקת יכולות אג'יליות ושיתופיות, עושר פונקציונלי וחוויית משתמש מתקדמת. בעבודה בתצורת ענן, הלקוח הוא הבוחר עם איזה ענן ציבורי לעבוד. סאפ מביאה אוסף מוצרים בענן, שמעניק פתיחות לעולם החיצון, עם ממשקים ופורטלים, כמו גם עם כלים לניהול מחזור חיי הפרויקט והמוצר, מערכות ניתוח, חיזוי ובקרת תקציב, ויכולות דיווח".

"אני מעריך שפתרון Rise with SAP יסייע במסע הדיגיטלי ובמעבר לענן של לקוחות רבים מבוססי סאפ וכן של לקוחות חדשים שרוצים לעבור למערכת ERP חדשנית , חכמה ומתקדמת", סיכם הופמן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. כתיבה מטרללת

    מה זו הכתביה המטורללת הזו עם הנקודה ...די כבר עם השטויות הללו ?!!

אירועים קרובים