נס מטמיעה בננו-דיימנשן ERP של סאפ בענן

מערכת ה-ERP תנוהל על גבי פלטפורמת הענן Azure של מיקרוסופט ● היקף הפרויקט: שמונה מיליון שקלים

פרויקט בהיקף של שמונה מיליון שקלים. ננו-דיימנשן

נס מקבוצת חילן מטמיעה בימים אלה מערכת ERP של סאפ בענן בננו-דיימנשן. הפרויקט החל באחרונה וצפוי להסתיים בתחילת השנה הבאה. היקפו הכספי, כולל תחזוקה, עומד על יותר משמונה מיליון שקלים.

ננו-דיימנשן היא יצרנית מערכות ייצור תלת ממד משולבות AI ולמידת מכונה, ויושבת בנס ציונה. במסגרת הפרויקט יערכו אנשי נס התאמות להקמת השירות על גבי פלטפורמת הענן Azure של מיקרוסופט. לאחר מכן הם יספקו לו תמיכה למשך שבע שנים.

מאחורי ננו-דיימנשן, שנסחרת בנאסד"ק, עומד גיוס של כ-1.5 מיליארד דולר שהיא ביצעה בתחילת השנה שעברה בשוק ההון, כמו גם כמה רכישות משמעותיות של חברות, בעיקר באירופה, שנועדו להאיץ את צמיחתה ולתמוך בפעילותה המתרחבת. החברה נחשבת כיום כחד קרן. לאור הגידול, הוחלט בהנהלתה על הקמת שירותי ERP בענן, שיתמכו בכל ההיבטים של פעילותה, בהם כספים, שרשרת אספקה, ייצור ועוד.

מניע נוסף לפרויקט הוא המחשבה להטמיע פתרון ERP אחיד, שישמש את כלל החברות הנרכשות ויתמוך בהמשך הצמיחה שלהן כחלק מהקבוצה. השירותים יחליפו את מערכת ה-ERP הקיימת בחברה, של פריוריטי.

RISE with SAP

RISE with SAP הם שירותי ענן, שמבוססים על פתרון ה-ERP של SAP S/4HANA. הם מאפשרים ללקוח הארגוני לבצע עסקה אחת, שכוללת רישוי, תשתיות, שדרוגים ותחזוקה, אבטחה וכלי ניתוח בענן.

אנשי נס ינהלו את הפרויקט בשיתוף אנשי ה-IT של ננו-דיימנשן ויערכו התאמה של המערכת לצרכי הארגון. המערכת תהווה פלטפורמה להתפתחות וצמיחת החברה, כולל שלוחותיה בעולם, ותתמוך בניהול תהליכים פנימיים, כמו גם בעבודה מול לקוחות קצה.

מננו-דיימנשן נמסר כי "הנהלת החברה רואה בפרויקט המשותף עם נס כנושא שתוקצב והוגדר בעדיפות גבוהה. זאת, בשל החשיבות של מערכת ERP מתקדמת ויעילה כיסוד מרכזי באסטרטגיית הצמיחה המהירה של החברה".

גיא דנציג, משנה למנכ"ל נס, ציין כי "נסייע לננו-דיימנשן לצמוח, לתמוך ולאפשר האצה של כל המהלכים העסקיים שהיא מובילה. השילוב בין הפתרון של סאפ, תשתית הענן של מיקרוסופט והובלת הפרויקט על ידינו בשיתוף ננו-דיימנשן הוא מכפיל כוח למינוף מטרותיה העסקיות של החברה".

סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל, אמרה כי "לסטארט-אפים ולחדי קרן, שמטבעם גדלים באופן מואץ – מחברות קטנות לענקיות, דרושה התשתית העסקית-ארגונית הטובה ביותר כדי לשגשג".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים