מוזילה שחררה את הבטה השלישית של פיירפוקס 4; מהדורת RC צפויה בחודש הבא

המהדורה מציעה, לראשונה, תמיכה בטכנולוגיית המולטי-מדע שכלולה בחלונות 7, והיא משתמשת בכמה פקודות כדי לעקוב אחר הנחת אצבע, גרירתה על פני המסך והרמתה ממנו ● שינוי משמעותי נוסף הוא שימוש ראשון בייצוג בשפת ++C של ג'אווה סקריפט ● מוזילה צפויה לשחרר שתי מהדורות בטה נוספות לפני השקת מהדורת ה-RC של פיירפוקס 4, שצפויה במהלך ספטמבר

ארגון מוזילה (Mozilla) שחרר אמש (ד') את מהדורת הבטה השלישית של גרסה 4 של הדפדפן פיירפוקס (Firefox). ההערכות הן, כי הארגון ישחרר שתי מהדורות בטה נוספות לפני השקת מהדורת ה-RC של פיירפוקס 4, שתתקיים, ככל הנראה, במהלך ספטמבר הקרוב.

מהדורת הבטה החדשה של דפדפן הקוד הפתוח הפופולרי מציעה, לראשונה, תמיכה בטכנולוגיית המולטי-מדע שכלולה בחלונות 7 (Windows 7), והיא משתמשת בכמה פקודות כדי לעקוב אחר הנחת אצבע, גרירתה על פני המסך והרמתה ממנו – פעולות הדומות להזזת עכבר. אף על פי שלכאורה מדובר בנושא לא כל כך משמעותי עבור דפדפן אינטרנט, אין ספק שיש כאן הכנה מסוימת לקראת הטמעת פיירפוקס במחשבי לוח שיהיו מבוססים על סביבות העבודה של חלונות, לכל הפחות.

שינוי משמעותי נוסף במהדורה החדשה, מעבר לתיקוני תקלות שהתגלו במהלך בטה 3, הוא שימוש ראשון בייצוג בשפת ++C של ג'אווה סקריפט (Javascript). כתוצאה ממנו, ההרצה של קוד עמוס חישובים מספריים אמורה להיות קלה ומהירה יותר, מה שאמור לאפשר הצגה חלקה יותר של גרפיקה מודרנית ביישומי ווב.

עם זאת, ככל הנראה, רק בבטה החמישית יזכו חובבי פיירפוקס לשינוי המרכזי האמיתי של הדפדפן: שילוב של ענף הפיתוח מוזילה 2, שקוד הבסיס בו יהיה מבוסס על ++C, וכן יציע האצה, תוך שימוש בריבוי נימים של שבבים גרפיים ברמת הליבה של הקוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים