הישג לגריינדר: המניות זינקו ביום המסחר הראשון לאחר ההנפקה

המניות של אפליקציית ההיכרויות ללהט"בים רשמו זינוק של 214% בבורסת ניו-יורק ביום ו' ● מנכ"ל גריינדר הגדיר את ההנפקה שלה כלא פחות מאשר "אבן דרך לקהילת הלהט"ב"

לא בכפר האולימפי. גריינדר.

הנפקה מוצלחת במיוחד לאפליקציית ההיכרויות ללהט"בים גריינדר: המניות שלה זינקו ב-214% במסחר בבורסת ניו-יורק ביום ו' האחרון, שהיה היום הראשון לאחר שהן הפכו לציבוריות.

גריינדר ביצעה הנפקת SPAC באמצעות החברה Tiga Acquisition, שאיתה היא התמזגה במאי האחרון. מניית החברה החלה להיסחר ביום ו' תחת הסימול GRND. במשך יום המסחר היא זכתה לביקושים חזקים מאוד: המניה התחילה להיסחר בשער של 16.5 דולר, ועד שעות הצהרים היא זינקה ב-515% ל-71.51 דולר. לאחר מכן המסחר בה נרגע ומניית גריינדר סיימה את היום עם שער של 36.5 דולר – זינוק של 214% לעומת שער הפתיחה.

בד בבד עם תחילת המסחר במניה שלה, גריינדר פרסמה ביום ו' תוצאות כספיות מקדימות למחצית הראשונה של השנה, מהן עולה כי ההכנסות שלה – בעיקר מפרסום ומהשירות המורחב שהיא מציעה, גריינדר אנלימיטד – זינקו ב-44% ל-90 מיליון דולר וה-EBIDTA (הרווח לפני פחת ומיסים) צמח ב-26% ל-42 מיליון.

ג'ורג' אריסון, מנכ"ל גריינדר, אמר כי "היום הזה מסמל אבן דרך חשובה לא רק לצוות שלנו, אלא גם לקהילת הלהט"ב, שאותה אנחנו משרתים. אנחנו נכנסים לשוק ההון הציבורי עם מומנטום, נישאים על גבי הצוות הפיננסי שלנו, הביצועים הכספיים החזקים ודרך של צמיחה חזקה, כאשר אנחנו משקיעים במוצרי ובשירותי הליבה שלנו".

גריינדר נוסדה ב-2009 על ידי הישראלי לשעבר ג'ואל שמחאי, ומאז צברה פופולריות רבה באוכלוסיית היעד שלה: להט"בים שמחפשים היכרויות – בין אם למטרות סקס מזדמן או קשר. בינואר 2016 מכרה החברה 60% מהמניות שלה לקולון טק הסינית תמורת 93 מיליון דולר. שנתיים לאחר מכן קולון קנתה את שאר מניות החברה תמורת 152 מיליון. במאי 2019, על רקע מלחמת הסחר המתמשכת בין סין לארצות הברית ולחץ שהופעל עליה בשל כך מצד האמריקנים, הודיעה הרוכשת כי היא תמכור את החברה – מה שהיא אמנם עשתה שנה לאחר מכן, כשמכרה 98.59% ממניותיה, כאשר 1.41% מהן נשארו בידי ההנהלה הבכירה והעובדים שלה. מוקדם יותר החודש הודיע שמחאי כי הוא מקים אפליקציית היכרויות לגייז, שתתחרה בחברה שאותה הוא ייסד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים