סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט: "אנו נמצאים בנקודת פיתול בתולדות הטכנולוגיה"

"ללקוחות, מיחשוב ענן יוצר ערך עצום המיתרגם להזדמנות אדירה למיקרוסופט ולשותפיה", קבע באלמר בכנס השותפים WPC 2010 ● באלמר הרצה בכנס בפני יותר מ-14,000 המשתתפים על המשמעות של מיחשוב ענן ושלל הדרכים שבהן הוא צפוי לאפשר לשותפים לספק שירותים חדשים ללקוחותיהם ● הוא ציין, כי בשנה החולפת ייצרו 640,000 שותפי מיקרוסופט בעולם יותר משישה מיליון משרות וכ-537 מיליארד דולרים בהכנסות מקומיות

22/07/2010 12:54

"אנו נמצאים בנקודת פיתול בתולדות הטכנולוגיה", אמר סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft) העולמית בכנס השותפים העסקיים WPC 2010 שנערך בוושינגטון. לדברי באלמר, "ללקוחות, מיחשוב ענן יוצר ערך עצום המיתרגם להזדמנות אדירה למיקרוסופט ולשותפיה. כפי שאירע בתהליכי מעבר טכנולוגיים קודמים, מיקרוסופט תסייע לשותפים בקידום השינוי, כדי שיוכלו לממש את ההזדמנות ולהמשיך להוות את הכוח המניע הכלכלי בקהילות המקומיות שלהם".

באלמר הרצה בכנס בפני יותר מ-14,000 המשתתפים על המשמעות של מיחשוב ענן ושלל הדרכים שבהן הוא צפוי לאפשר לשותפים לספק שירותים חדשים ללקוחותיהם. הוא ציין, כי בשנה החולפת ייצרו 640,000 שותפי מיקרוסופט בעולם יותר משישה מיליון משרות וכ-537 מיליארד דולרים בהכנסות מקומיות. בראש מעייניהם של שותפים אלה העוסקים במכירה, התאמה אישית, פיתוח, הטמעה ותמיכה בפתרונות מיקרוסופט ברחבי העולם, נמצאים מגמת המעבר של הענף כולו למיחשוב הענן והמשך צמיחתם.

כמדי מעבר לטכנולוגיה חדישה, ובוודאי בעת המעבר לטכנולוגיה המהפכנית של מיחשוב ענן, מגלים השותפים חששות בדבר המשך השת"פ עם היצרנים, כדי להפיג חששות, הקפיד באלמר להדגיש את התפקיד הקריטי שימשיכו למלא השותפים בקידום המעבר של הענף למיחשוב ענן ובסיוע לעידוד הצמיחה וליצירת משרות בקהילות מקומיות ברחבי העולם.

מנכ"ל מיקרוסופט ציטט נתונים של חברת המחקר IDC, לפיהם בשנים 2013-2014 יקדם הענן 19 אחוזי צמיחה חדשים בהוצאות על תוכנה וכי ההוצאות על הענן יגדלו בשיעור המהיר פי חמישה (26% שיעור צמיחה שנתי מורכב) מן ההוצאות על כלל היישומים האחרים.

לדברי רוברט מהאוולד, סמנכ"ל SaaS ושירותי ענן ב-IDC, "היצרנים יוכלו להשתתף בצורה מיטבית בשוק הענן ההולך וגדל אם יישרו קו עם שותפים מיומנים שיוכלו לסייע להם באספקת מוצריהם התומכים בשירות, ובשיפור תהליך אספקת השירותים ללקוחותיהם".

בהמשך האירוע הציגה מיקרוסופט את Windows Azure Platform Appliance – פלטפורמת שירותי הענן הראשונה המיועדת לפריסה במרכזי הנתונים של הלקוחות ושל ספקי השירותים. עם החברות הראשונות המטמיעות את מהדורת הייצור המוגבל של הפלטפורמה נמנות דל (Dell), אי-ביי (eBay), פוג'יטסו (Fujitsu) ו-HP. כזכור, פרטי תמחיר השימוש לא נמסרו, אך נאמר כי התמחיר המדויק עדיין נשקל כדי שיהיה הכי מתאים לשוק החדש.

במהלך הדברים שנשא בכינוס השותפים תיאר בוב מוגליה, נשיא עסקי השרתים והכלים במיקרוסופט, את האופן שבו מיקרוסופט מספקת שירות ופלטפורמת שירותים מקיפים ומשולבים המאפשרים ללקוחות ולשותפים לפרוס עננים במקום ובזמן הרצוי. פלטפורמת Windows Azure מספקת פלטפורמת שירותים מתוקננת; פלטפורמת חלונות סרבר (Windows Server) ניתנת להתאמה אישית ומאפשרת ללקוחות ולשותפים לבנות עננים ציבוריים ופרטיים העושים שימוש בהשקעות הקיימות בגמישות מרבית.

סיסמת מיקרוסופט ללקוחותיה: "יחד ננצח" עם חלונות (Azure) בענן, כמובן. צילום: פלי הנמר"מיקרוסופט היא החברה הראשונה והיחידה המספקת ללקוחות מגוון מלא של יכולות ענן לצד הגמישות לפרוס שירותים אלה במקום ובאופן הרצוי להם, בין אם דרך מיקרוסופט עצמה, ספק שירות, מרכז נתונים של לקוח או שילוב של כל השלושה", אמר מוגליי. "השקת Windows Azure Platform Appliance מבשרת את תחילתו של עידן חדש של מיחשוב ענן, ואנו מצפים בהתלהבות לעבודה מול שותפינו, כדי שנוכל לאפשר ללקוחות ולענף הטכנולוגיה העסקית ליהנות מכל יתרונות המכשיר".

Windows Azure Platform Appliance החדש משלב את Windows Azure ואת Microsoft SQL Azure עם חומרה מוגדרת מיקרוסופט המאפשרת יכולות IT לפי דרישה בצד אספקה מהירה יותר של יישומים חדשים. ארגונים גדולים ושותפי אספקת שירות שיפרסו את הפלטפורמה במרכזי הנתונים שלהם ייהנו משירותי ענן שמספקת מיקרוסופט כיום, תוך שימור השליטה הפיזית באתר, התאימות המווסתת והנתונים.

בנוסף, חשף מוגליה פרטים חדשים בנוגע לשם הקוד "Dallas" של מיקרוסופט, שירות מידע המופעל באמצעות פלטפורמת Windows Azure ומספק למפתחים ולעובדי המידע גישה לערכות נתונים ולשירותי אינטרנט משופרים של ספקים חיצוניים.

תמי רלר, סמנכ"לית הכספים של החטיבה העסקית של מיקרוסופט לעסקי חלונות (Windows), תיארה בפירוט את ההזדמנות האדירה שנפתחה בפני השותפים עם חלונות 7 (Windows 7) ואף הכריזה על הפצת גירסת בטה של Windows 7 Service Pack 1 ו-Windows Server 2008 R2 Service Pack 1 שנועדה לשפר את הפריסה והניהול של תשתית מחשבים וירטואלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים