למרות המשבר בהיי-טק: מטריקס מגייסת 1,300 עובדים.ות

כשהשיח השולט הוא על הקפאת גיוסים ושכר, ואף על פיטורים, מטריקס מגייסת לשלל תפקידים לכל אורך החיים המקצועיים של עובד.ת ומנהל.ת ההיי-טק

אבישג אלבז הרוש, סמנכ"לית משאבי האנוש של מטריקס.

המשבר בהיי-טק לא ממש משפיע על מטריקס, לפחות לא בצורה ניכרת. לראייה, ענקית ה-IT הישראלית הודיעה היום (ב') על האצה בגיוסים ומסרה שיש אצלה לא פחות מ-1,300 משרות פתוחות. זאת, לאחר שהיא סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם תוצאות שאותן היא כינתה "הטובות ביותר מאז הקמתה" ולאחר שבחודש יוני היא הודיעה על רכישת רדט, שלפי הערכות מומחים מחזקת את אחיזתה של הרוכשת בתחומים כמו IoT, תעשייה 4.0, ציוד ובקרה למפעלי תעשייה וגם למגזרים אחרים, שהנרכשת מספקת להם ציוד.

במטריקס מכנים את מהלך הגיוס שלהם "משב רוח אופטימי לענף ההיי-טק". בין היתר, החברה מחפשת מפתחי תוכנה, אנשי אבטחת מידע, מדעני דטה, מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, אנשי תשתיות ותקשורת, מיישמי סאפ, בודקי תוכנה, אנשי פריוריטי, מפתחי אוטומציה, אנשי DevOps, מאפייני ומעצבי חוויית משתמש, ומנהלי פיתוח. כל התפקידים מנוסחים בלשון זכר, לשם הנוחות, אולם מיועדים לכלל המינים והמגדרים.

על פי הודעת החברה, "המצטרפים והמצטרפות החדשים.ות למטריקס עתידים.ות להשתלב בכמה מהפרויקטים הטכנולוגיים הגדולים והמשמעותיים ביותר כיום במשק הישראלי". החברה מעורבת ומהווה שחקן משמעותי בשלל פרויקטים במגוון גופים וארגונים, לרבות כאלה מהחשובים במשק הישראלי, ובין לקוחותיה נמנים ארגונים במגזרי הממשלה, הביטחון, ההיי-טק, הפיננסים, הבריאות, התחבורה ועוד. בין השאר, מטריקס מעורבת בהקמת אגם המידע של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שלדבריה ישפר את יכולות הניתוח והמחקר של הארגון, בבניית הקמפוס החכם של בנק דיסקונט ובמיזם הרחפנים הלאומי

המועמדים והמועמדות למשרות יוכלו להשתלב במשרות שמתאימות לכל שלבי הקריירה – מתחילת הדרך המקצועית, דרך משרות שדורשות ניסיון ברמות שונות ועד למשרות ניהוליות, אומרים במטריקס. משרות אלה משלבות טכנולוגיות ותחומי תוכן שונים ומגוונים: דיגיטל, ביג דטה, למידת מכונה, ענן, IoT ,סייבר ומציאות רבודה.

"עבודה בחברה ותיקה ויציבה, עם מגוון מסלולי התפתחות"

לדברי אבישג אלבז הרוש, סמנכ"לית משאבי האנוש של מטריקס, "אנחנו חברה ותיקה ויציבה, שכבר מעל 20 שנים נמצאת בצמיחה, וכל הזמן מרחיבה את היקף פעילותה למגזרים ולשדות טכנולוגיים חדשים. ידענו תקופות של משבר במשק לאורך השנים, ובזכות התנהלות אחראית וגמישות עסקית, עברנו אותן בהצלחה רבה, ואף המשכנו לצמוח".

היא ציינה כי "אנחנו פועלים בעולם מגוון מאוד מבחינה טכנולוגית, שיכול להציע לעובדים ולעובדות שלנו הרבה מסלולי התפתחות, למידה וקידום בקריירה. גם הגיוון החברתי הוא מאפיין בולט של התרבות הארגונית במטריקס, ואחד הגורמים שמובילים להצלחת החברה. כך, למשל, מעל 51% מהעובדות והעובדים אצלנו הן נשים, וקרוב ל-40% מההנהלה הבכירה של החברה הן נשים – תופעה חריגה בחברות היי-טק. בנוסף, אנחנו מעסיקים עובדות ועובדים מכל המגדרים, המגזרים, הדתות וקבוצות האוכלוסייה".

לרשימת המשרות הפתוחות המלאה במטריקס לחצו כאן.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מני

    כל חברות ה it ואינטגרציה האלה רואות בעובד משאב בלבד. שומר נפשו ירחק

  2. מישהו

    סחתיין על היחסי ציבור למטריקס, אבל קודם כל, חשוב לעשות הבחנה בין סטארטאפים לבין תעשיית ההייטק המיושנת. יש לשניים קוים משיקים, שניהם מתחרים לעיתים על אותן עובדים. אבל התנאים והשכר במטריקס הם נמוכים יחסית לממוצע בסטארטאפים באופן מהותי.

  3. אורן

    לא רוצה להיות במקום שהחזירות בשכר שולטת בו ואותך כעובד רואים רק כמספר.

אירועים קרובים