מטריקס פרסמה את "התוצאות הטובות ביותר מאז הקמת החברה"

הכנסות החברה עלו ברבעון הראשון של השנה ב-6.4% והרווח הנקי זינק ב-23.4% ● התוצאות החיוביות - בכל מגזרי הפעילות

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס.

מטריקס סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם תוצאות שלדבריה הן "הטובות ביותר מאז הקמת החברה". מה שהביא אותה לפרסם את ההצהרה החריגה הזאת אלה עלייה של 6.4% בהכנסות וזינוק של 23.4% ברווח הנקי, כעולה מהדו"חות שהיא פרסמה היום (ה').

ההוצאות של מטריקס גדלו ברבעון ב-5.9% ל-1.1 מיליארד שקלים, בעוד שההכנסות עלו ב-6.4%, כאמור, ל-1.2 מיליארד. ה-EBIDTA רשם עלייה של 14.2% ל-127.5 מיליון שקלים והרווח הנקי גדל ב-23.4%, כאמור, ל-68 מיליון.

העלייה ברווח היא תוצאה של היחס החיובי שבין ההכנסות להוצאות, שיפור בהוצאות המימון, שצנחו בכמעט 30%, וחבות מס שגדלה בשיעור נמוך של קצת יותר מ-1%.

נתונים נוספים מראים שההוצאות הגולמיות של מטריקס גדלו ב-6% למיליארד שקלים, הרווח הגולמי עלה ב-9.2% ל-167.8 מיליון והרווח הגומי השולי עמד על 14.22%. בסעיפי התפעול, ההוצאות גדלו ב-5.55% ל-75.7 מיליון שקלים והרווח עלה ב-12.5% ל-92.1 מיליארד .

כמדי רבעון, ממשיכה מטריקס לחלק דיבידנדים לבעלי מניותיה בשיעור של עד 75% מהרווח הנקי. עם פרסום התוצאות הכספיות הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד בסך של כ-44.6 מיליון שקלים, כאשר גם כאן מדובר בשיא מאז שהחברה הוקמה. המזומנים ושווי המזומנים במטריקס נכון ל-31 במרץ עומדים על 715.8 מיליון שקלים – זינוק של 59% לעומת 450 מיליון בתאריך המקביל אשתקד. ההון העצמי של החברה גדל באותה התקופה ב-6% – ל-900.5 מיליון שקלים.

מטריקס ציינה כי ב-24 באפריל הושלמה העסקה שבמסגרתה היא מכרה 45.2% מהון המניות המונפק של החברה הבת אינפיניטי לאבס ונותרה עם אחזקה של 4.9% מהון מניות החברה, לפי שווי חברה של כ-375 מיליון שקלים. כתוצאה מהעסקה, במטריקס מעריכים שהחברה תרשום בדו"חותיה הכספיים לרבעון השני רווח הון (לפני מס) בסך של כ-160 מיליון שקלים ברוטו.

"'שינויים אבולוציוניים' בצרכי השוק"

לדברי מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, "אנחנו מסכמים היום רבעון ראשון עם תוצאות שיא של כל הזמנים בכל המדדים הרלוונטיים. מדובר בתוצאות הרבעון הראשון הטובות ביותר שהצגנו עד כה מאז הקמת החברה, שהתעלו אף מעל להישגינו ב-2021. אנחנו בעיצומה של צמיחה הולכת וגוברת בכל המגזרים והפעילויות של החברה. כמדי רבעון, אנחנו מתגאים בכך שאנו ממשיכים לעמוד ביעדים המאתגרים שאנחנו מציבים לעצמנו ואף לעבור אותם, תוך הצגת צמיחה מתמדת ואיתנות פיננסית. הדבר בא לידי ביטוי בנתונים הכספיים, עם גידול בהכנסות, ברווח התפעולי ובעיקר בשורה התחתונה – הרווח הנקי, וכפועל יוצא מכך בתרומת הדיבידנדים שמהם נהנים בעלי מניות החברה".

"בניתוח לפי מגזרי פעילות", הוסיף, "מטריקס רושמת גידול בהכנסות בכולם. בולטת העלייה בהכנסות במגזר הפתרונות ושירותי טכנולוגיות המידע בארצות הברית, עם צמיחה של 9.4% בהכנסות ושל 23.6% ברווח התפעולי. כמו כן, יש גידול מתמשך בפעילות מגזר תשתיות ענן ומחשוב".

גוטמן אמר כי מאז פרוץ הקורונה "אנחנו מזהים 'שינויים אבולוציוניים' בצרכי השוק. כך, למשל, אם בתחילת הקורונה, הצורך הנפוץ היה בפתרונות דיגיטליים קוסמטיים ומהירים, כיום הביקושים מתמקדים בפתרונות דיגיטליים מתקדמים – כאלה ששמים דגש על חוויית הלקוח, משלבים טכנולוגיות דטה, מטפלים גם בתהליכים מאחורי הקלעים ומעניקים יתרון תחרותי בשוק. אנחנו נמצאים בחזית בכל התחומים האלה".

"בחודשים הקרובים צפויים לנו פרויקטים מורכבים ומאתגרים נוספים, כאשר חלק ניכר מהם יבוצעו במגזרי הביטחון, הממשלה, הבריאות והפיננסים", ציין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים