פרסום ראשון

אדיר רון מונה ל-CTO של פעילות הסטארט-אפים במיקרוסופט ישראל

רון יוביל את הפעילות הטכנולוגית המקומית של Microsoft for Startups, ויהיה אחראי על אסטרטגיית החדשנות של החברה מול יזמים, אקסלרטורים, משקיעים וקבוצות הפיתוח

אדיר רון, מנהל הטכנולוגיות הראשי בישראל של Microsoft for Startups.

קידום לאדיר רון: הבכיר הישראלי במיקרוסופט, שהיה עד כה מנהל הפעילות האזורית של תחום יישומי הענן למזרח התיכון ואפריקה, קודם באחרונה למנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) בישראל של זרוע הסטארט-אפים של החברה, Microsoft for Startups.

קבוצת Microsoft for Startups נוסדה לפני כשנה וחצי במיקרוסופט העולמית, במטרה לאחד את כלל היוזמות, המשאבים והתוכניות של החברה לסטארט-אפים תחת גג אחד. את הקבוצה מנהל בישראל רז בכר, והיא מנוהלת ממשרדי מיקרוסופט בתל אביב.

במסגרת התפקיד החדש, רון יוביל את הפעילות הטכנולוגית המקומית של קהילת הסטארט-אפים מטעם מיקרוסופט, ויהיה אחראי על אסטרטגיית החדשנות של החברה מול יזמים, אקסלרטורים, משקיעים וקבוצות הפיתוח.

רון התחיל את דרכו בעולמות הטכנולוגיה בשירות צבאי ביחידת המודיעין 8200. הענקית מרדמונד פועלת בישראל בשלוש זרועות: מיקרוסופט ישראל, חברת המו"פ (מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח) וקבוצת הסטארט-אפים. רון הצטרף למיקרוסופט ישראל לפני שמונה שנים, ומאז כיהן במגוון תפקידים טכנולוגיים וניהוליים סביב שירותי הענן של החברה, Azure. לפני כארבע שנים הוא נבחר להקים ולנהל את פעילות הקוד הפתוח של החברה בארץ, ובהמשך קודם למטה מיקרוסופט העולמי וניהל את התחום ב-67 מדינות ברחבי המזרח התיכון, אפריקה וחלקים מאסיה.

ב-2019 הוא נבחר לייצג את קטגוריית ההיי-טק התאגידי במסגרת המנהיגות הצעירה של ועידת ישראל לעסקים (פרויקט 40 מתחת ל-40 של גלובס), ואף נבחר לאחד מ-100 האנשים המשפיעים בישראל מטעם ארגון הדיגיטל הישראלי. כמו כן, עד לא מכבר הוא שימש כדירקטור עולמי של פעילות GLEAM העולמית – קבוצת הלהט"בים של מיקרוסופט.

רון אמר לאנשים ומחשבים כי "ההשקעות העצומות של מיקרוסופט בקהילת הסטארט-אפים עם השקת תוכנית ה-Founders Hub בישראל מאפשרות לקבוצת Microsoft for Startups להציע את חבילת הליווי והסיוע הטכנולוגית המתקדמת ביותר ליזמים בשלבים המוקדמים (Early Stage) והלאה. טכנולוגיות כמו גיטהאב, Open.AI וענן ה-Azure, לצד פתרונות חדשניים של מיקרוסופט בתחומי המטאברס, ווב 3.0 ומחשוב קוונטי מייצרים מרחב עצום ובלתי מוגבל לשיתופי פעולה מול הסטארט-אפים בארץ, וזו התרגשות גדולה וזכות עצומה להיות חלק מחוד החנית של הקבוצה ולהוביל את הפעילות הטכנולוגית באקו-סיסטם הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים