אינטגריטי: ארז גולדשטיין מונה לנשיא ואורן קרוג – למנכ"ל

גולדשטיין, שהקים את אינטגריטי, יכהן כנשיא החברה במשרה חלקית ● קרוג, שעד כה ניהל את מטריקס DevOps במשותף, משאיר את הניהול שלה לשותפו, אסף קיויתי, ומחליף את גולדשטיין כמנכ"ל אינטגריטי

מטריקס הודיעה היום (ד') על שני שינויים בצמרת אחת מהחברות הבנות שלה – אינטגריטי: ארז גולדשטיין, עד כה מנכ"ל החברה, יעבור להיות הנשיא שלה. אורן קרוג יחליף אותו בתפקיד המנכ"ל.

גולדשטיין ייסד את אינטגריטי – או, בשמה המלא, אינטגריטי תוכנה – ב-2011 ולפני כ-3.5 שנים מכר 65% ממניותיו למטריקס. קרוג שימש ב-4.5 השנים האחרונות כמנכ"ל משותף של חברה בת אחרת שלה – מטריקס DevOps.

אינטגריטי מייצגת בישראל פורטפוליו רחב של מוצרי תוכנה בעולמות אבטחת המידע ותשתיות התוכנה, ומספקת מוצרים ושירותים לכ-300 לקוחות ממגוון מגזרים בשוק.

מימין: ארז גולדשטיין, נשיא אינטגריטי, ואורן קרוג, מנכ"ל החברה. צילום: יח"צ

מימין: ארז גולדשטיין, נשיא אינטגריטי, ואורן קרוג, מנכ"ל החברה. צילום: יח"צ

גולדשטיין אמר כי ״אני מסיים את תפקיד המנכ"ל בתחושת סיפוק גדולה. הקמת החברה והבאתה להצלחה וביצועי שיא בשנים האחרונות היוו עבורי מסע אישי והתפתחותי משמעותי. כנשיא החברה אמשיך, בחלקיות משרה, ללוות אותה ואת קרוג בתפקידו כמנכ״ל. אני מתכוון להרחיב עיסוקיי בלימוד והנחייה של חשיבה הכרתית, בתחביבים אישיים כמו הדרכת טיולים ובהתנדבות במסגרות שונות".

קרוג ציין כי "לאחר 4.5 שנים כמנכ"ל משותף במטריקס DevOps אני יוצא למסע חדש בקריירה שלי ומצטרף לאינטגריטי. בשנים האחרונות הובלתי, יחד עם אסף קיויתי, את החברה להישגים רבים. במטריקס הייתה העבודה הראשונה שלי, והמשכתי ואני ממשיך לצמוח בה מאז שהתחלתי לפני 16 שנים. קיויתי ימשיך לנהל את פעילות מטריקס DevOps. בתפקידי החדש אני מתכוון להמשיך ולהרחיב את פעילות אינטגריטי באמצעות הכנסת מוצרים חדשים בעולמות הענן, אבטחת המידע והתשתיות, ולהמשיך את צמיחתה של החברה".

מנכ"ל מטריקס, מוטי גוטמן, אמר ש-"אינטגריטי נמנית על ההשקעות הטובות שביצעה מטריקס. גולדשטיין הקים חברה לתפארת, שהמשיכה לצמוח ולהתפתח, והוא ממשיך בה, כנשיא החברה, עם כניסתו של קרוג לתפקיד המנכ"ל. קרוג הוא מהמנהלים הצעירים והמבטיחים במטריקס, עם הישגים מרשימים במכירה ובתמיכה במוצרים, ובאספקת שירותי תוכנה. אני סמוך ובטוח שהוא האדם המתאים ביותר להוביל מעתה את החברה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ויקי

    בהצלחה ארז התותח! הקמת חברה לתפערת, משפחת אינטגריטי תמיד תשאר חברה משפחתית ואיכותית בשוק אבטחת מידע. אתה איש מדהים עם יכולות נדירות, מקצוען ומנהל שכיף לעבוד וללמוד ממנו. בהצלחה אורן!

אירועים קרובים