דיוויד הנשל, מנכ"ל סיטריקס, עזב במפתיע

לא נמסרה סיבת העזיבה של הנשל, שכיהן בתפקיד ארבע שנים ● בוב קלדרוני, יו''ר הדירקטוריון, מונה לנשיא ומנכ"ל זמני

דיוויד הנשל, הנשיא והמנכ"ל הפורש של סיטריקס. צילום: יח"צ

דיוויד הנשל, נשיא ומנכ"ל סיטריקס, פרש בימים האחרונים במפתיע מתפקידיו, וגם עזב את דירקטוריון החברה. הסיבה לעזיבתו של הנשל לא נמסרה בהודעת החברה וסיטריקס סירבה להגיב מעבר לכך. בוב קלדרוני, יו"ר הדירקטוריון, מונה לממלא מקום מנכ"ל ונשיא החברה באופן זמני.

"היה לי כבוד להוביל את סיטריקס והייתה לי הזכות לעבוד עם צוות החברה", צוטט הנשל בהודעה. "אני גאה להפליא במה שהשגנו יחד ובטוח שהחברה, בהנהגתו של קלדרוני, תמשיך לחדש ולספק את כל הנדרש. קלדרוני הוא מנהל חזק, שמכיר היטב את סיטריקס".

"הנשל מילא תפקיד מרכזי בהאצת המעבר של הלקוחות לענן שלנו", מסר קלדרוני. "הוא הביא לשיפורים משמעותיים במוצרים שלנו, כאשר יותר מ-10 שירותי תוכנה כשירות (SaaS) תומכים באופן פעיל ביותר מ-11 מיליון מנויים".

"הוא סייע לחברה ולעובדים בניווט פעילותה במהלך מגפת הקורונה, ומיצב את סיטריקס כמי שמסייעת ללקוחות ברחבי העולם לשמור על פעילותם עסקית, תוך הפרעה מינימלית", הוסיף המנכ"ל הזמני, שהצטרף לסיטריקס ביוני 2014. לדבריו,

לדברי קלדרוני, "אנחנו ממשיכים להתמקד במעבר העסק שלנו למודל תוכנה כשירות ופועלים לספק חוויית עבודה אחידה ללקוחות שלנו. אוביל את החברה לשלב הצמיחה הבא שלה, ואדאג להעברת השרביט למנכ"ל הבא, שייבחר בצורה חלקה".

הנשל עוזב את סיטריקס אחרי 18 שנים

הנשל עבד בסיטריקס מאז 2003 וכיהן בתפקידים רבים, כולל סגן נשיא בכיר, סמנכ"ל כספים וסמנכ"ל תפעול, לפני שמונה למנכ"ל ונשיא החברה ב-2017.

תחת הנהגתו קרו בסיטריקס כמה מהלכים משמעותיים: באוקטובר 2017 היא הודיעה על תוכניותיה לפטר עובדים באופן רוחבי. ב-2018 שינתה סיטריקס את שמות חלק ממוצריה כדי לשקף בצורה נכונה יותר את המעבר שלה למודל הפעלה בענן "ולהציג קו מוצרים מאוחד, כך שמשתמשי קצה יוכלו ליצור, לנהל ולפרוס סביבות עבודה עם אפליקציות ונתונים ממקום אחד", לדבריה.

בינואר השנה סיטריקס רכשה את Wrike, המתחרה של סלאק, תמורת 2.25 מיליארד דולר. מטרת הרכישה הייתה להוסיף תוכנת שיתופיות למוצריה שמשרתים עובדים מרוחקים.

אינוקום והחברה האם שלה, קבוצת אמן, מייצגות את סיטריקס בישראל מזה שני עשורים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים