גיל כץ, מנמ"ר כלמוביל, ייצג את ישראל בכנס הלקוחות הבינלאומי של סאפ

במהלך הכנס, שיתקיים ב-17 במאי, יציג כץ את פרויקט ה-ERP שסאפ ביצעה בכלמוביל, שזכה להתעניינות בינלאומית ● האירוע יתקיים בו זמנית בפרנקפורט ובאורלנדו, וצפויים להשתתף בו 16 אלף איש - כולל משלחת ישראל, בראשותו של מיקי מגדל, מנכ"ל הסניף המקומי של החברה ● שני המנכ"לים החדשים של סאפ ידברו בו לראשונה, ובחלק האומנותי יופיעו דוראן דוראן וקרלוס סנטנה

גיל כץ, מנמ"ר כלמוביל, נבחר על ידי סאפ (SAP) לייצג את ישראל ב-SAPPHIRE NOW, כנס הלקוחות הבינלאומי של החברה, שייערך ב-17 במאי בו זמנית בפרנקפורט ובאורלנדו. כץ ואורי דמבו, מנכ"ל פישמן-דמבו יועצים, יציגו במהלך הכנס את פרויקט ה-ERP של כלמוביל, שעלה לאוויר בשנה שעברה. פרויקט זה כלל, בין היתר, יישום CRM של סאפ בתחום מכירת כלי רכב ושירותים, והוא נחשב לייחודי – הן בשוק הישראלי והן ברמה העולמית. זאת, מאחר שתחום הרכב והתחבורה הוא אחד התחומים האסטרטגיים בסאפ. הפרויקט אף זכה בפרס מצטייני המיחשוב של אנשים ומחשבים לשנת 2009 . כץ יסביר בכנס כיצד ביצעה החברה את ההטמעה, ללא כל סיוע מחברות אינטגרציה חיצוניות, ואת האינטגרציה עם מודולים של VMS ו-DBM.

כאמור, הכנס יתקיים השנה בו זמנית בפרנקפורט, גרמניה, ובאורלנדו, ארצות הברית. בשני המוקדים יוקמו מרכזי שידור בהגשת מנחים ותיקים, שיעבירו תכנים המתמקדים בטכנולוגיות עתידיות, יישומים מצטיינים ועוד. מארגני הכנס מבטיחים, כי משתתפיו יזכו גם להצצה ראשונה לפתרונות סאפ העתידיים, שיוכרזו בקרוב.

הדובר המרכזי באירוע באורלנדו יהיה קולין פאוול, לשעבר ראש המטות המשולבים ושר החוץ של ארצות הברית. בתחילת האירוע ידבר ריצ'רד ברנסון, נשיא ומייסד Virgin Group, על עבודתו כיזם והוגה חדשנות עסקית. שני מנכ"לי סאפ החדשים, ביל מקדרמוט וג'ים הגמן סנייב, יקיימו בו את הופעת הבכורה שלהם.

לשני האירועים יחדיו צפויים להגיע יותר מ-16 אלף לקוחות, שותפים, משתמשים ועובדים של החברה, כולל משלחת מישראל בראשותו של מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל. בין שני האירועים תתאפשר קישוריות בזמן אמת, כך שהמשתתפים יוכלו לחלוק סיפורי הצלחה, חדשנות מוצרית וטרנדים תעשייתיים. אלה יוצגו ב-1,200 הרצאות, יותר מ-200 תחנות הדגמה ו-300 מצגות שותפים. בחלק האומנותי של הכנס תופיע (בפרנקפורט) להקת דוראן דוראן, ועל הבמה באורלנדו יעלה קרלוס סנטנה.

צוות אנשים ומחשבים ידווח מהכנס – הן בגרמניה והן באורלנדו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים