רגע לפני החג: עוד חברות היי-טק שמחפשות עובדים

המשק יוצא מהמשבר וחברות ההיי-טק חוזרות, או ממשיכות, לגייס עובדים ● החלק התשיעי והאחרון בפרויקט שאולי יסייע לכם למצוא את העבודה הבאה שלכם

התקבלתם. אולי - זה כבר לא באחריותנו, אבל תמיד כדאי להיות אופטימיים. צילום אילוסטרציה: BigStock

היציאה מהמשבר מביאה חברות היי-טק וסטארט-אפים רבות להפשיר תהליכי גיוס עובדים שאותם הן החלו לפני שהקורונה "פרצה" לחיינו, או מחפשות להרחיב את השורות שלהן בעובדים נוספים. נכון שגם בימים אלה יש חברות שמפטרות, אולם אחרות מתאוששות אט אט ופותחות הזדמנויות למועמדים, כולל לאלה מהם שפוטרו או הוצאו לחל"ת ולא נראה שיחזרו ממנו. לכן, מערכת אנשים ומחשבים אספה מהחברות השונות מידע אילו משרות פתוחות אצלן וכמה עובדים הן מחפשות.

שימו לב: המשרות מפורסמות בלשון זכר או נקבה, אבל פונות לכל המינים והמגדרים. זהו החלק האחרון של הפרויקט, לפחות נכון לעכשיו. חברות שלא הופיעו בפרויקט ומחפשות עובדים טכנולוגיים מוזמנות לפנות אלינו כאן (שימו לב: המייל לא מיועד למחפשי עבודה), ואולי נפתח בעתיד הקרוב חלק נוסף.

לחלקים הקודמים של הפרויקט ניתן להיכנס ל: חלק א'חלק ב'חלק ג'חלק ד'חלק ה'חלק ו', חלק ז' וחלק ח'.

אנטליק
מרכז החדשנות של אנטליק, שנמצא בנתניה, מפתח מערכות לניטור ובקרה עבור מגוון רחב של בעלי חיים – כלבים, חתולים, צאן, בקר, דגים, צבי ים ועוד. מדובר בעיקר בתגים שיודעים לזהות, בעזרת בינה מלאכותית, את המצב הבריאותי וההתנהגותי של החיה. החברה מגייסת בעיקר למשרות מו"פ: מתכנתים – ג'אווה, #C, פרונט אנד, אמבדד ועוד, נשות בדיקות ואוטומציה, אנשי מוצר, אלגוריתמאיות, אנשי הנדסת מערכות וניהול פרויקטים, נשות חומרה, מומחי חוויית לקוח וחוויית משתמש (UX/UI), נשות תמיכה גלובלית ומפתחי DevOps.

תיאורי המשרות המלאים מופיעים כאן.

ניתן לשלוח קורות חיים למייל.

ווטרפול
חברת הגנת הסייבר לתעשייה ווטרפול סקיוריטי סולושינס המשיכה לעבוד כרגיל ואף להתרחב במהלך משבר הקורונה. בימים אלה היא מגייסת עובדים חדשים לשלוש טריטוריות: ישראל, ארצות הברית וסינגפור. מרכז הפיתוח של החברה מגייס מפתח חומרה מנוסה, על מנת להוביל את פיתוחם של מוצרים חדשים, מהנדסת FPGA מנוסה, וכן ראשת צוות פיתוח ומפתח ++C בעל ידע ברשתות תקשורת ובמערכות ההפעלה לינוקס ו-Windows. כמו כן, בארצות הברית ובסינגפור דרושים Field Engineers, שילוו את הצד הטכני של התקנת מוצרי החברה ויתמכו תמיכה שוטפת בלקוחות.

פרטים נוספים על החברה ועל המשרות הפתוחות ניתן למצוא כאן.

ווסטרן דיגיטל
למרכז הפיתוח הישראלי של ווסטרן דיגיטל, שמפתחת מוצרי אחסון, דרושים עובדים ועובדות למגוון תפקידים: מהנדס קושחה (Firmware), מהנדסת קושחה מנוסה, מנהל צוות קושחה, Memory System Design Engineer, מנהלת QA, ארכיטקט מערכת, ארכיטקטית ולידציה, מהנדס אפיון, מהנדסת אפיון FPGA מנוסה, מהנדס FPGA מנוסה – RISC-V, ו-Experienced Failure Analysis Engineer, .

מידע נוסף על משרות אלה ומשרות נוספות בווסטרן דיגיטל ניתן למצוא כאן.

מארוול ישראל
חברת השבבים הבינלאומית מחפשת לגייס לאתריה בישראל מנהל מערכת יוניקס/לינוקס, שייקח אחריות מלאה על מערכות וכלי אוטומציה מתקדמים בפרויקטים גלובליים של IT. בנוסף, החברה מגייסת מובילת אימות מנוסה לקבוצת ה-Switching.

לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות לחצו כאן.

מורנקס
מורנקס היא חברת IT מחדרה, ששמה לעצמה למטרה לגייס עובדים ולשרת עסקים בפריפריה. החברה מספקת שירותים של תמיכה טכנית לעסקים – הן ישירה והן לתמיכה ב-IT של הלקוח. היא מגייסת בין שניים לארבעה אנשי.נשות IT במשרה מלאה, ומתכוונת להרחיב את הגיוס בהמשך. התפקיד כולל: תמיכה בלקוחות החברה, עבודה עם ציודי תקשורת ואבטחת מידע – נתבים, מתגים ופתרונות אלחוט, טיפול בתקלות מחשוב, עבודה עם מערכות VoIP והכרת פרוטוקולי תקשורת, עבודה עם וירטואליזציה ואחסון, עבודה על ציודי קצה ותמיכה ב-Office 365. דרישות התפקיד: ניסיון של שלוש שנים לפחות, ידע מוכח ברשתות, נכונות לשירות מקצועי ואדיב, דיבור, קריאה וכתיבה באנגלית, יכולת ארגונית ולהנעה עצמית, רישיון נהיגה בתוקף ולפחות אחת מההסמכות הבאות: מיקרוסופט, סיסקו, צ'ק פוינט ו/או פורטינט.

מטריקס
החברה מגייסת מנהל מוצר, מנהלת פרויקט ומנתח מערכות לפרויקטים בתחום הרפואי אצל לקוחות בינלאומיים. דרישות בסיס: מקצוענים בעלי לפחות 10 שנות ניסיון ועם רעב גדול לאתגר חדש, אנגלית טכנית ועסקית ברמה גבוהה, וניסיון ויכולת עבודה בסביבה אג'ילית אינטנסיבית. רקע טכני – יתרון משמעותי. המשרה היא בהוד השרון, עם גמישות רבה לעבודה מהבית.

ניתן לשלוח קורות חיים לכאן.

סרגון
סרגון נטוורקס היא חברת טכנולוגיה שהוקמה בישראל, אך כיום היא בעלת פעילות גלובלית. ההנהלה, המטה ומרכז הפיתוח שלה יושבים בארץ. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות אלחוטיות בפס רחב עבור ספקי שירותי תקשורת ולקוחות נוספים ברחבי העולם. כחברת סיסטם, המוצרים שלה משלבים חומרה ותוכנה.

בחברה פתוחות עשרות משרות, מרביתן בישראל, ביניהן: מהנדסת רכיבים, מומחה HRIS ו-C&B, סגנית נשיא גלובלית למכירות, מהנדס אימות מנוסה, מהנדסת מכנית ומהנדס מערכות בכיר.

רשימת המשרות המלאה ופרטים נוספים נמצאים כאן.

קונסיסט
בקונסיסט מערכות, שגייסה גם בתקופת משבר הקורונה, יש בימים אלה עשרות משרות היי-טק פתוחות. בין היתר, החברה מחפשת: מומחה טכנולוגיית הגנת סייבר עם רקע Hands On של שלוש שנים לפחות בתחומי התשתיות/אפליקציה; מפתחת ווב עם ניסיון מוכח של לפחות שלוש שנים בפיתוח ב-#C; בודקי תוכנה בעלי ניסיון בבדיקות ידניות בארגון, ובכלל זה בדיקות פונקציונאליות ובדיקות רגרסיה; ראשת צוות פיתוח תוכנה – Fullstack Team Leader, לפיתוח מערכות ווב; אנליסט SIEM/SOC עם לפחות חמש שנות ניסיון בהקמה ובתחזוקה של מערכת SIEM; אחראית פרויקט סאפ בעלת ניסיון בניהול פרויקטים – החל משלב הגדרת הדרישות ועד לעלייה לאוויר והיכרות של מערכת הסאפ; מפתח בק אנד עם חמש שנות ניסיון לפחות וסיווג רמה 3 פעיל; ומיישמות למערכת תקשורת דיגיטלית עם לקוחות ועבודה מול החברות המובילות במשק.

ניתן להתעדכן בכל המשרות בקונסיסט בדף המשרות של החברה.

כמו כן, החברה העלתה דף שבו ניתן להירשם לרשימת תפוצה ולקבל עדכונים אודות משרות חדשות שהיא מציעה.

Spot.io
Spot.io היא חברת סטארט-אפ בתחום הענן, שפועלת עם ספקי הענן המרכזיים – AWS, גוגל קלאוד ו-Azure של מיקרוסופט, תוך אופטימיזציה ואוטומציה מלאה. יש לה חמישה סניפים ברחבי העולם עם 190 עובדים בסך הכול, כאשר הסניף הגדול נמצא בתל אביב.

החברה המשיכה לגייס בכל תקופת הקורונה וכעת פתוחות אצלה משרות במגוון תפקידי פיתוח – בק אנד, פרונט אנד ו-DevOps, שיווק ותמיכה טכנית.

לעמוד הקריירה של Spot.io לחצו כאן.

כמו בכל חלקי הפרויקט, גם הפעם – כל המשרות מנוסחות בלשון זכר או נקבה, אולם מתאימות לכל המינים והמגדרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים