המדען הראשי ואנשים ומחשבים נבחרו כשותפים לתוכנית איתור הסטארט-אפים הצעירים של יבמ

במסגרת התכנית, IBM Global Entrepreneur initiative, יאתר הענק הכחול סטארט-אפים צעירים ומבריקים שרוצים להשתלב בחזון ה-Smarter Planet - אג'נדה עולמית חדשה של יבמ, השואפת להפוך את החיים בכדור הארץ לנוחים יותר, נקיים יותר, בריאים יותר וחסכוניים יותר ● שלב ההרשמה לתחרות יוצא לדרך בימים אלה

יבמ (IBM) העולמית הכריזה על משרד המדען הראשי וקבוצת אנשים ומחשבים – באמצעות הבלוג סטארטאפמניה, כשותפים ישראלים לתוכנית ה-IBM Global Entrepreneur initiative. המדובר בתוכנית לאיתור סטארט-אפים צעירים ומבריקים שרוצים להשתלב בחזון ה-"עולם החכם" (Smarter Planet) – אג'נדה עולמית חדשה של יבמ, השואפת להפוך את החיים בכדור הארץ לנוחים יותר, נקיים יותר, בריאים יותר וחסכוניים יותר. זאת, באמצעות שימוש באינספור טכנולוגיות כריית מידע, ניתוח נתונים ובניית אפליקציות שישתלבו בכל פתרונות המחשוב הגדולים שמנהלים את חיינו.

ישראל נמנית על שבע המדינות הראשונות בעולם בהן שתופעל התוכנית, יחד עם ארצות הברית, סין, הודו, גרמניה, צרפת ובריטניה, והיא תופעל בארץ על ידי היחידה לטכנולוגיה גלובאלית  GTU (ר"ת Global Technology Unit) ביבמ ישראל. במסגרת חזון ה-Smarter Planet, תפעיל יבמ בשנת 2010 תחרות סטארטאפים בשם SmartCamp בשבע ערים מרכזיות ברחבי העולם. ותל אביב נבחרה לארח את אחת התחרויות האזוריות, לצד בוסטון, לונדון, סן פרנסיסקו, פריז, דבלין ושטוקהולם. שלב ההרשמה לתחרות יוצא לדרך בימים אלה.

החברות הזכאיות להשתתף בתוכנית צריכות להיות בבעלות פרטית, לפעול פחות משלוש שנים ולפתח תוכנה המשתלבת בתחומי המיקוד של מיזם ה-"עולם החכם" של יבמ. במסגרת התוכנית, תאפשר יבמ עבודה משותפת עם מערכי המכירות, השיווק והסיוע הטכני שלה הפרוסים ברחבי העולם, כמו גם גישה אל קהילת החוקרים שלה.

מיבמ נמסר, כי היא משקיעה מדי שנה כשישה מיליארד דולרים במחקר ובפיתוח ונהנית כיום מהניסיון המבוסס והעשיר ביותר בתעשייה בכל הנוגע להבאת טכנולוגיות ומיזמים חדשים אל השוק הבינלאומי. כן נמסר, כי אחד היתרונות החשובים והייחודים לחברות הזנק צעירות שישתתפו בתכנית החדשה של יבמ תהיה העובדה כי יבמ מאפשרת לחברות כאלה גישה וקשר ללקוחותיה בכל רחבי העולם.

יבמ משתפת במסגרת התוכנית פעולה עם שורת גופים במדינות שונות – ובכלל זה קרנות הון סיכון, ארגוני יזמים, אקדמיה, גורמי ממשל ועוד.

לפוסט המלא בסטארטאפמניה
לעמוד ההרשמה לתחרות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים