בגלל המצב: מוטורולה תפטר 3,000 עובדים

הפיטורין ייעשו במסגרת קיצוץ של 800 מיליון דולרים בהוצאות בשנת 2009, ויתמקדו בעיקר בחטיבת המכשירים הסלולריים ● "הפיטורין יבוצעו בכל היחידות העסקיות ובכל התפקידים", מסרה החברה ● דובר מוטורולה ישראל: "אין לנו מה להוסיף לידיעה"

מנהלי מוטורולה אישרו בסוף השבוע, כי במסגרת הקיצוצים המתוכננים לשנת 2009, בסכום של 800 מיליון דולרים, יפוטרו כ-3,000 עובדים. למעלה משני שליש מהעובדים שיפוטרו הם מחטיבת המכשירים הסלולריים. הפיטורין יבוצעו "בכל היחידות העסקיות ובכל התפקידים" – אישרה דוברת החברה בארה"ב. בסוף 2007 העסיקה היצרנית של ציוד התקשורת, על פי הדוברת, 66,000 עובדים בסך הכל.

המנכ"לים המשותפים של מוטורולה, גרג בראון וסנג'יי ג'ה, הכריזו על הקיצוץ של 800 מיליון דולרים ביום ה' האחרון, במהלך שיחת ועידה שערכו עם אנליסטים בעקבות פרסום התוצאות העסקיות של החברה לרבעון השלישי. אולם, בכל 65 הדקות של שיחת הוועידה לא הוזכרה המילה 'פיטורין' אפילו פעם אחת. ומה קורה בסניף הישראלי של מוטורולה המעסיקה כ-3,000 עובדים? דובר מוטורולה ישראל מסר: "אין לנו מה להוסיף לידיעה".

הקשיים של מוטורולה החלו כבר לפני חודשים רבים, ומקורם בעיקר בחטיבה המפסידה של המכשירים הסלולריים, בניהולו של ג'ה. בשיחת הוועידה ציין ג'ה, כי המהנדסים והמעצבים של מוטורולה עשו "עבודה נפלאה בזירה מוגבלת", אך עליהם לשפר את ממשקי המשתמש והשירותים כדי להתחרות במכשירים חדשים דוגמת iPhone. ג'ה, שנשכר בחודש אוגוסט על מנת לחולל מפנה בחטיבה של המכשירים הסלולריים, הכריז גם כי מכשיר אנדרואיד ראשון של מוטורולה יופיע לקראת עונת הקניות של חג המולד 2009.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים