שי בסון מונה למנכ"ל מאסטרו מגדל; הודיע על פרישתו ממלם

בסון נבחר לתפקיד, שנחשב לאחד מתפקידי המנמ"רים הבכירים, לאחר מכרז שהתמודדו בו מועמדים רבים ● הוא יחליף בתפקידה את גילי קליין, שפרשה בחודש ינואר השנה ועברה לשמש כיועצת טכנולוגית להנהלה ● מנכ"ל מלם, אורי ערד, שיגר מכתב לעובדי החברה ובו כתב, כי "מצאתי בבסון פרטנר וחבר, שסייע לי רבות עם כניסתי לתפקיד ובמהלך התקופה של השנה וחצי האחרונות"

אל"מ (מיל.) שי בסון, מנהל אגף המערכות והפרויקטים במלם, מונה לתפקיד מנכ"ל חברת מאסטרו מגדל – גוף שירותי ה-IT הפנימיים של חברת הביטוח מגדל. בסון יחליף בתפקיד את גילי קליין, שפרשה בחודש ינואר השנה ועברה לשמש כיועצת טכנולוגית להנהלה.

על התפקיד התמודדו מועמדים רבים. תפקיד זה נחשב לאחד מתפקידי המנמ"רים הבכירים, הן בגלל שייכותו למגזר הפיננסי והן בשל מעמדה של מגדל מאסטרו כגוף IT עצמאי בעל השפעה רבה.

מנכ"ל מלם, אורי ערד, שיגר אמש (ב') מכתב לכל עובדי החברה, ובו הוא מודיע על פרישתו של בסון לרגל מינויו לתפקיד החדש במגדל. בין היתר, כתב ערד שלצד הצער מפרידה מחבר הנהלה, הוא שמח בשביל בסון על מינוי לתפקיד הבכיר.

"יכולותיו המקצועיות והניהוליות של בסון הניבו הישגים רבים ללקוחות החברה ותרמו להצלחת מלם כולה", כתב ארד. "מצאתי בו פרטנר וחבר, שסייע לי רבות עם כניסתי לתפקיד ובמהלך התקופה של השנה וחצי האחרונה".

בסון הצטרף למלם בפברואר 2007, זמן קצר לאחר שפרש מאגף התקשוב בצה"ל. לפני כן התמודד על תפקיד ראש מינהל הטכנולוגיות במשטרה, אולם החליט לוותר לטובת התפקיד שהוצע לו במלם.

עד לרגע כתיבת הידיעה לא ניתן היה להשיג את תגובתו של בסון.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. כוכב

    לשי שלנו בהצלחה ענקית בתפקיד הבא!

אירועים קרובים