אומניטק תשדרג את מערך המיחשוב של המרכז הבינתחומי; ההיקף הכספי: מעל למיליון שקלים

במסגרת הפרויקט ישודרגו מערך השרתים ומערך האחסון, ותורחב תשתית הווירטואליזציה של המרכז ● גיא טרוטיאק, מנהל מערכות המידע במרכז הבינתחומי הרצליה: "כמוסד שחרט על דגלו את נושא הקדמה הטכנולוגית, אנו רואים עצמנו מחויבים ליישם את הפתרונות המתקדמים מסוגם במערכות המידע הפנימיות שלנו"

אומניטק, מקבוצת מלם-תים, תשדרג את מערכי השרתים והאחסון במרכז הבינתחומי הרצליה, ותרחיב את תשתית הווירטואליזציה שלו. בין השאר, הפרויקט יאפשר לסטודנטים ליהנות משירות מהיר של אתר הקמפוס. בנוסף ישודרגו שרתי הדואר במנהלה ובמחלקת המחקר, במטרה לשרת את הסגל ולשפר את מערך המחקר במכללה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך ביותר ממיליון שקלים.

במהלך הפרויקט תשודרג תשתית החומרה, המבוססת כיום על יבמ (IBM) ונט-אפ (NetApp), לתשתית מבוססת דל (Dell) ו-EMC. כאמור, אומניטק גם תרחיב את תשתית הווירטואליזציה הקיימת במרכז, במטרה לספק פתרון מבוסס VMware, שיאפשר שליטה וניהול מרכזי של תחנות העבודה הרבות בקמפוס. בנוסף יוטמע פתרון המפתחים VMware vCenter Lab Manager, הכולל תוכנת ניהול המיועדת להקל על עבודת המפתחים ולאפשר להם סביבת עבודה נוחה יותר.

גיא טרוטיאק, מנהל מערכות המידע במרכז הבינתחומי הרצליה: "בעקבות התרחבות הקמפוס, נוצר צורך בשדרוג התשתיות האקדמיות והמנהליות לצרכים עכשוויים ועתידיים. זאת, במטרה לשפר את השירות לסטודנטים ולסגל בנושא מחקר ואקדמיה. כמוסד שחרט על דגלו את  נושא הקדמה הטכנולוגית, אנו רואים עצמנו מחויבים ליישם את הפתרונות המתקדמים מסוגם במערכות המידע הפנימיות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים