אומניטק תפיץ את מוצרי SyferLock האמריקנית בארץ; היקף המכירות הצפוי: 8 מיליון ש' ב-3 שנים

החברה האמריקנית הינה ספקית פתרונות אבטחת סיסמאות לארגונים ולאתרי אינטרנט ● הפתרונות מאפשרים גישה לנתונים באמצעות העברת הסיסמה הקבועה של המשתמש ברשת כסיסמה חד פעמית שתקפה מספר דקות

אומניטק תהיה המפיצה הראשית בישראל של מוצרי הדור הבא בתחום ה-OTP (סיסמה חד פעמית) של מוצרי חברת SyferLock האמריקנית – כך סוכם בין החברות. בחברה מעריכים, כי המכירות של המוצרים בארץ יעמדו בשלוש השנים הקרובות על סך של בין 7 ל-8 מיליון שקלים.

מוצרי SyferLock מתמקדים באבטחת סיסמאות לגישה מרחוק למערכות ארגוניות (SSL VPN), למערכות SaaS (תוכנה כשירות) ולאתרי אינטרנט. מהחברה נמסר, כי פתרונות ה- OTP שלה משווקים כסל מוצרי GRID מוגני פטנטים עולמיים, ומאפשרים גישה פשוטה ומאובטחת יותר לנתונים. זאת, תוך שימוש בסיסמה הקבועה של המשתמש והעברתה ברשת כסיסמה חד-פעמית שתקפה מספר דקות, ללא צורך בהתקנת תוכנה בציוד קצה כלשהו או בשימוש באביזר נוסף או בהודעת SMS.

בין היתר, תשווק אומניטק את GridOne – סיסמה חד פעמית מאובטחת לכניסת גולשים או מנויים לאתרי B2C מכל מכשיר שמאפשר גלישה ברשת; GridGuard –  סיסמה חד פעמית לגישה מאובטחת של עובדים מרחוק למערכות ארגוניות; GridATM – פתרון לסיסמה חד פעמית מאובטחת לכניסת לקוחות למכונות בנק אוטומטיות, תוך מניעת אפשרות לגניבת סיסמא באמצעות "הצצה".

לדברי איציק אלדר, מנכ"ל CMI, נציגת SyferLock בישראל, "מוצרי SyferLock מספקים לשוק הרחב ערך אמיתי רב באבטחת גישה, עמידה בתנאי רגולציה בינלאומיים כגון SOX ,Basel Il ,HIPPA ,PCI, תוך קלות ופשטות תפעול ללא תחרות".

אודי וינטראוב, מנכ"ל אומניטק, אמר, כי הוספת מוצרי SyferLock למערך המוצרים והפתרונות המופצים על ידי החברה היא חלק מאסטרטגיה להרחבת סל המוצרים בכלל ותוכנות בפרט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים