סנג'יי ג'ה, מנכ"ל משותף במוטורולה: אם היה לנו מימון – היינו מפתחים מערכת הפעלה סלולרית

"אם היה לי יותר כסף למו"פ, הייתי מפתח פלטפורמת הפעלה", אמר ג'ה ● הוא הוסיף, כי כעת, לאחר היציאה של חלונות 7, תשקול החברה האם לשוב ולהתקין את מערכת ההפעלה של מיקרוסופט במכשירים מתוצרתה ● בינתיים, ממשיכה מוטורולה בתוכניותיה לבסס את שיקומה על מכשירים מבוססי אנדרואיד

אילו היה לנו מספיק מימון, היינו יוצרים מערכת הפעלה משלנו לטלפונים חכמים – כך אמר סנג'יי ג'ה, מנכ"ל משותף בחטיבת הסלולר של מוטורולה (Motorola), בראיון לוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). לדבריו, "אם היה לי יותר כסף למו"פ, הייתי מפתח פלטפורמת הפעלה".

הוא הוסיף, כי כעת, לאחר היציאה של חלונות 7 (Windows 7), תשקול החברה האם לשוב ולהתקין את מערכת ההפעלה של מיקרוסופט (Microsoft) במכשירים מתוצרתה. זאת לאחר מספר שנים שבהן היא לא השתמשה בה. ג'ה אמר בנוגע לחלונות 7, כי "אני פתוח לזה… אני חושב שאנחנו זקוקים לגיוון בהיצע המכשירים שלנו".

מוטורולה ממשיכה בתוכניותיה לבסס את שיקומה על מכשירי אנדרואיד (Android), מערכת ההפעלה של גוגל (Google), שהצילה אותה במידה רבה מהידרדרות נוספת, ואולי אפילו מפשיטת רגל. עם זאת, נראה שהחברה תהיה בשנה הקרובה פתוחה למערכות הפעלה נוספות. בהקשר זה יצוין, כי זמן קצר לאחר שג'ה נכנס לתפקידו, עצרה מוטורולה לחלוטין פיתוח מכשירים המבוססים על לינוקס (Linux), סימביאן (Symbian) או חלונות מובייל (Windows Mobile).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים