סקר: כמחצית מבתי האב בארה"ב ירכשו רמקול חכם עד סוף השנה

לפי הסקר, 32% מן הצרכנים דיווחו שכבר יש להם רמקול חכם, לעומת 28% ● אחוז ניכר מן המשתתפים בסקר השיבו כי הם מתכננים לרכוש רמקול חכם בהמשך השנה ● כך על פי סקר שערכה אדובי אנליטיקס

מצליח במיוחד. שילוב אלקסה ברמקול אקו. אילוסטרציה: BigStock

אחת המגמות שניכרת בקרב משתמשים באחרונה היא אימוץ נרחב של רמקולים חכמים, שהפכו להיות קטגוריה חמה בתחום הגאדג'טים. על פי אדובי אנליטיקס, שערכה סקר בנושא בקרב צרכנים אמריקנים, צפויה קטגוריה זו להמשיך לצמוח במהירות. בנוסף, הסקר מצא כי כמעט מחצית מבתי האב בארצות הברית עשויים לרכוש רמקול חכם עד סוף השנה.

רק באחרונה השיקו סוני ו-וואווי רמקול חכם המופעל על ידי אלקסה של אמזון, שהצטרפו לרמקולים הבולטים בשוק של אמזון, גוגל ואפל.

71%  משתמשים ברמקול החכם שלהם לפחות פעם אחת ביום

לפי הסקר, 32% מן הצרכנים דיווחו שכבר יש להם רמקול חכם, לעומת 28% בדצמבר האחרון, ולדברי אדובי, הקפיצה הזאת היא יוצאת דופן מאחר שרוב מוצרי הרמקול החכם נמכרים בתקופת החגים הנוצריים. לפי הממצאים, אחוז ניכר מן המשתתפים בסקר השיבו כי הם מתכננים לרכוש רמקול חכם בהמשך השנה, וצפוי כי ל-48% מהם יהיה אחד כזה עד סוף השנה.

גם אם כל מי שמתכננים רכישה של רמקול חכם לאו דווקא ירכשו אחד כזה, מגמות הרכישה מעידות על צמיחה מהירה. לדברי אדובי, אנשים עושים יותר שימוש ברמקולים החכמים, כאשר בעליהם דיווחו כי השימוש שלהם בעוזרות הקוליות המפעילות את הרמקולים עלה ל-76% בשנה האחרונה יחסית לשנה קודמת, ו-71% מן הבעלים אף ציינו שהם משתמשים ברמקול החכם שלהם לפחות פעם אחת ביום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים