נט-אפ ונבידיה שילבו מערכות להאצת פרויקטים של בינה מלאכותית

השילוב, יאפשר לפשט, להאיץ ולהרחיב את תעבורת הנתונים עבור יישומי למידה עמוקה ולסייע ללקוחות להשיג השפעה עסקית משמעותית בעזרת בינה מלאכותית

בינה מלאכותית. אילוסטרציה: g_peshkova/BigStock

נט-אפ חשפה בימים אלו את ארכיטקטורת הבינה המלאכותית NetApp ONTAP AI, ששולבה במחשבי DGX של נבידיה ובהתקני האחסון All Flash A800 של נט-אפ.

השילוב, על פי החברה, יאפשר לפשט, להאיץ ולהרחיב את תעבורת הנתונים עבור יישומי למידה עמוקה ולסייע ללקוחות להשיג השפעה עסקית משמעותית בעזרת בינה מלאכותית.

בחברה הוסיפו כי רבים מהארגונים מאמצים כיום פלטפורמות בינה מלאכותית חדשות, כלים ותהליכים חדשים אך לרובם עדיין אין שליטה מספיקה שתבטיח כי מלוא הנתונים הנגישים יהיו זמינים לפרויקטים של בינה מלאכותית שהם מיישמים.

הצלחה בתחום תלויה בגישה של הארגון לנתונים

עוד נמסר מהחברה כי הצלחה בתחום זה תלויה בגישה של הארגון לנתונים. כדי להוכיח היום יעילות בתרחישי שימוש של פתרונות בינה מלאכותית ולהכין את העסק לאפליקציות בינה מלאכותית עתידיות, ארגונים חייבים לתת עדיפות להשגת נראות לנתונים ושליטה בהם, מנקודת הקצה דרך מערכות הלבה וכלה בענן.

לדברי אוקטביאן טנסה, סגן נשיא בכיר לתחום ה-ONTAP בנט-אפ העולמית, "ארגונים ברחבי העולם מבצעים השקעות משמעותיות בבינה מלאכותית אבל לעיתים חסרה להם התשתית הדרושה לצורך אופטימיזציה של הנתונים עבור פרויקטים של בינה מלאכותית ולהרחבת הפריסה של האפליקציות ותהליכי העבודה כדי ליצור את ההשפעה העסקית שהם מצפים לה".

"פתרונות הנתונים המקושרים לענן של נטאפ והארכיטקטורה המוכחת ששולבה עם NVIDIA DGX יוצרים סביבת נתונים אחת ל-בינה מלאכותית. היא נותנת ללקוחותינו את השליטה, הגישה והביצועים הנדרשים כדי לספק את הנתונים הנכונים בזמן הנכון, במיקום הנכון, ליישומי הבינה המלאכותית שלהם – והכל בפריסה רחבה, בצורה משולבת, מנוהלת ומוגנת על ידי חזון ה-Data Fabric של נט-אפ", הוסיף.

לדברי ג'ים מקיו, סגן נשיא ומנכ"ל מערכות למידה עמוקה בנבידיה, "השילוב של DGX והיצע פתרונות ה- All Flash של נטאפ מתמודד עם אתגרי התשתית של פרויקטי הבינה המלאכותית של היום".

מקיו הוסיף כי "מעמדה של נבידיה כמובילה בתחומי הבינה המלאכותית והמעבדים הגרפיים, בשילוב החדשנות של נט-אפ במערכות אחסון מבוססות פלאש, מספקת ללקוחותינו דרך מהירה יותר ליישם בינה מלאכותית עם ביצועים מוכחים ומודל תפעולי פשוט יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים