אופרה תציג דפדפן חדש למכשירי iPhone

הדפדפן החדש, מסדרת אופרה מיני, יוצג בוועידת Mobile World Congress, עוד לפני שיקבל את אישורה של אפל ויוצע בחנות App Store ● הוא כולל טכנולוגיית דחיסה שמסירה נתונים מיותרים וכן גלישה בלשוניות, מנגנון Speed Dial לגישה מהירה לאתרים ומנגנון לניהול סיסמאות ● כיום מוצעים דפדפני אופרה מיני בחינם

אופרה (Opera) תציג דפדפן חדש לשותפים ולעיתונאים בוועידת Mobile World Congress, שתיערך בשבוע הבא. זאת, מתוך שאיפה ליצור ביקוש לדפדפני אופרה מיני (Opera Mini) בקרב משתמשי iPhone, עוד לפני שיתקבל אישור לכך מאפל (Apple), ובטרם הוא יוצע בחנות App Store.

בעבר, על מנת להגן על דפדפן ספארי (Safari) המובנה במכשירי iPhone, פסלה אפל את הגרסה הקודמת של אופרה מיני בטענה שהיא אינה עומדת בדרישות הפיתוח לפלטפורמה של מכשירי ה-iPhone. כעת, טוענת אופרה שהגרסה החדשה, שעדיין לא נקבע מועד ההשקה הרשמי שלה, פותחה בהתאם לכל ההנחיות של אפל.

"אנחנו שמחים להציג לעיתונאים ולשותפים, בבכורה בלעדית, את דפדפן אופרה מיני למכשירי iPhone", צוטט ג'ון פון טצ'נר, ממייסדי אופרה, בהודעה. "זו הזדמנות מצוינת להכיר את הדפדפן המהיר ועתיר התכונות ".

אל מול דפדפן הספארי מציעה אופרה יתרון חשוב בדמות טכנולוגיית דחיסה שמסירה נתונים מיותרים ויתרונות נוספים דוגמת גלישה בלשוניות, מנגנון Speed Dial לגישה מהירה לאתרים ומנגנון לניהול סיסמאות. כיום מוצעים דפדפני אופרה מיני בחינם.

במקביל, תציג החברה גם את הדפדפנים Opera Mobile 10 beta 3 למכשירים מדגם S60 של סימביאן (Symbian) וחלונות מובייל, וכן את Opera Mobile 10 beta למכשירי אנדרואיד (Android). עוד תציג החברה הנורבגית את מנגנון Widgets Manager beta למכשירי חלונות מובייל ו-S60.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים